آخرین اخبار

21. اسفند 1398 - 16:23   |   کد مطلب: 37846
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از آمادگی بیش از یک هزار بسیجی در این شهرستان برای مقابله با کرونا خبر داد و گفت: امروز سپاه این آمادگی را دارد تا همه توان بسیج را در اختیار مسؤلان بهداشت قرار دهد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «سرهنگ مرتضی سیاهوشی» بعدازظهر امروز در قرارگاه پدافند زیستی با موضوع طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا، گفت: در خانه ماندن، بهترین راه مقابله با کرونا است.

*حذف مسافرت های نوروزی راهکاری مناسب برای کاهش شیوع کرونا 

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان تویسرکان هر ساله از اواخر اسفند تا اوایل فروردین میزبان تعداد قابل توجهی از مسافران نوروزی است، می طلب تا فرهنگ سازی مناسب تری انجام شود و ضرورت حذف مسافرت های نوروزی برای کاهش شیوع کرونا در کشور برای همگان تبیین شود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به منویات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه " یقیناً هر چیزی که کمک کند به سلامت جامعه و عدم شیوع این بیماری، یک حسنه است؛ در نقطه‌ مقابل هر چیزی که کمک کند به شیوع این بیماری، یک سیّئه است"، افزود: از این رو بسیجیان همیشه در صحنه به ندای رهبر انقلاب همانند همیشه لبیک گفته و برای مبارزه با شیوع کرونا به میدان آمده اند.

* تمام توان بسیج در اختیار مسئولان بهداشت قرار می گیرد

سیاهوشی تصریح کرد: امروز سپاه همچون همیشه یار و یاور مردم است و این آمادگی  را دارد تا همه توان بسیج را در اختیار مسؤلان بهداشت قرار دهد.

وی همچنین عنوان کرد: بنابراین قرار شد که در اسرع وقت در حدود یک هزار و 20 نفر از نیروهای بسیج توسط مرکز بهداشت آموزش های لازم درخصوص مبارزه با کرونا را بیاموزند وبه کمک نیر‌وهای امدادی و بهداشتی بیایند.

فاطیما

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان