آخرین اخبار

28. اسفند 1398 - 13:00   |   کد مطلب: 37909
نماینده مردم تویسرکان در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده پنج هزار و 500 ماسک و 140 لیتر مواد ضد عفونی کننده از سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر تأمین و قرار شد این تجهیزات بین 6 ارگان و بخش فعال درگیر با مبارزه کرونا توزیع شود.

«محمدمهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان در در گفت وگو با خبرنگار رودآور، با گرمیداشت اعیاد مبارک رجبیه و تبریک پیشاپش عید نوروز به ملت ایران به ویژه مردم تویسرکان، گفت: امروز باید بیشتر از همیشه از تلاش های شبانه روزی فعالان حوزه بهداشت و درمان، خیران و نیروهای مردمی که برای مبارزه با کرونا به میدان آمده اند تقدیر و قدردانی کرد، همچنان که عمل خداپسندانه آنان بسیار مورد تقدیر رهبر انقلاب نیز قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: این روزها در سراسر کشور با مشکلات کمبود تجهیزات پزشکی در حوزه مبارزه با کرونا روبرو هستیم و امکانات کفاف نیازهای مردم را نمی دهد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس افزود: تأمین امکانات گسترده و یک باره برای مبارزه با کرونا به طور قطع امکان پذیر نیست و این مشکل تمامی کشورهایی است که با این بیماری دسته و پنجه نرم می کنند.

مفتح تصریح کرد: با این وجود مسئولان با همیاری خیران با تمام تلاش برای افزایش امکانات آستین های همت خود را بالا زده اند تا بتوانند دغدغه های مردمی درباره تجهیزاتی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده را تا حدودی برطرف کنند.

وی همچنین به پیگیری های انجام شده به منظور جذب مساعدت درخصوص تأمین ماسک و مواد ضدعفونی کننده برای تویسرکانی ها خبر داد و عنوان کرد: خوشبختانه در حدود پنج هزار و 500 عدد ماسک و  140 لیتر مواد ضدعفونی کننده از سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر تأمین و قرار شد این تجهیزات بین 6 ارگان و بخش فعال درگیر با مبارزه کرونا توزیع شود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس افزود: به دنبال آن هستیم تا تجهیزات و امکانات بیشتری به منظور مقابله با شیوع کرونا برای مردم شریف تویسرکان تهیه و بین آنان توزیع کنیم.

مفتح در ادامه از مردم خواست تا توصیه های پزشکی درباره رعایت بهداشت فردی را به جد در نظر بگیرند و با ماندن در خانه از رفت و آمد غیرضروری در امکان عمومی خودداری کنند.

فاطیما/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان