آخرین اخبار

3. ارديبهشت 1399 - 13:10   |   کد مطلب: 38116
سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تویسرکان از ساخت بزرگترین اقامتگاه بومگردی استان همدان در روستای آرتیمان خبر داد و گفت: رونق دادن به اقامتگاه های بومگردی، زمینه ساز پیشرفت و توسعه گردشگری و به دنبال آن اعتلای صنعت توریسم در منطقه است.

«اسحاق ترکاشوند» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با اشاره به صدور محوز ساخت بزرگترین اقامتگاه بومگردی در روستای آرتیمان واقع در تویسرکان، گفت: ساخت اقامتگاه بومگردی یکی از راهکارهای اساسی برای توسعه صنعت توریسم است و این پروژه پس از اتمام به عنوان بزرگترین اقامتگاه بومگردی در استان همدان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه برای ساخت این اقامتگاه ۳۰ میلیارد ریال هزینه نیاز است، اظهار کرد: این اعتبار از منابع توسعه و اشتغال پایدار روستایی تأمین و با بهره برداری از آن برای 14 نفر به صورت مستقیم، اشتغال ایجاد می شود.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تویسرکان افزود: آرتیمان بافت روستایی دست نخوره و منحصر به فردی دارد و در محله های قدیمی آن شرایط مناسبی برای ساخت اقامتگاه های بومگردی فراهم است.

ترکاشوند در ادامه به منویات رهبر انقلاب درباره شعار سال مبنی بر "جهش تولید" اشاره کرد و افزود: رونق دادن به اقامتگاه های بومگردی، زمینه ساز پیشرفت و توسعه گردشگری است و به دنبال آن در صنعت توریسم جهشی برای اقتصاد ایجاد می کند.

زنگنه 

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان