آخرین اخبار

24. ارديبهشت 1399 - 5:30   |   کد مطلب: 38269
مردم مؤمن تویسرکان در نخستین شب از این شب های نزول آیات الهی، دستان پر تمنای خود را به سوی آسمان بالا بردند و کسی چه می داند آن الهی العفوهایی که به ملکوت رفت، چه نورانیت هایی بر قلب ها منعکس کرد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ شب های قدر فرا رسیده است، امسال کمی متفاوت تر از سال گذشته، آن هم به دلیل شیوع کرونا، معنویت رنگ نورانی به مساجد بخشیده و مردم مؤمن تویسرکان در نخستین شب از این شب های نزول آیات الهی در مساجد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و یا در منازل قرآن ها را بر سر گرفتند تا نجواهای الهی العفو گفتن های آنان به گوش افلاکیان برسد.

و کسی چه می داند آن الهی العفوهایی که به ملکوت رفت چه نورانیت هایی بر قلب ها منعکس کرد.عاشقان علوی قرآن ها را که به سر گرفتند، خدا را به اسم عظم و 14 معصوم علیهم السلام قسم دادند، گویی دیگر با فرشتگان آسمانی دستان تمنای خود را بالا برده اند و چیزی نمی دیدند جز عشق به الله.

آنان به یاد مولایشان که در نخلستان و سر در چاه آب ذکر و عبادت بر زبان مبارکشان جاری بود، دعای جوشن کبیر خواندند و گفتند "سُبْحانَکَ یا لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ خَلِّصْنا مِنَ النّارِ یا رَبِّ" بدان معنا که خداوند من "منزهى تو اى که نیست معبودى جز تو، فریاد فریاد بِرَهان ما را از آتش اى پروردگار".

دعای اول و آخر این مؤمنان می شود ظهور حضرت یار، مهدی موعود(عج) و پس از آن سلامتی رهبر جهان اسلام. عاقبت به خیری همه و رفع گرفتاری ها دعای بعدی آنان است، به ویژه دعا برای سلامت جامعه اسلامی و و ویژه تر سلامتی مدافعان سلامت.

خدای من، معبود من، ما را ببخش برای تمام خطاهایمان، دل تنگی هایمان را با قرائت زیارت عاشورا کمی آرام می کنیم، اما صدای امام علی(ع) در این سحرگاه باز می گوش می رسد در لحظه ضربت خوردن که در محراب مسجد کوفه فرمودند "به خدای کعبه رستگار شدم" خدایا به رستگاری مولای متقیان دستان ما را هم بگیر...الهی آمین.

زنگنه 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان