آخرین اخبار

19. مرداد 1399 - 15:15   |   کد مطلب: 38697
نیروی خدمات شهری شهرداری تویسرکان کیف پر پول و مدارک را به صاحبش بازگرداند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ این روزها گرچه بسیاری از مردم در شرایط بد اقتصادی زندگی خود را می گذرانند اما هیچ گاه دست از تلاش، کوشش فعالیت برای رضای خدا بر نمی دارند و تنها به فکر کسب روزی حلال هستند.

بارها اتفاق افتاده که از صدا و سیما و یا خبرگزاری های مختلف شاهد پیدا کردن کیف پول و بازگردان آن به صاحبش از سوی افراد متعدد بوده ایم و اما این رویداد زیبا نیزدر تویسرکان رخ داده است.

در این باره «احسان پیری» شهردار تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور، از عمل خداپسندانه یکی از نیروهای خدمات شهری تویسرکان یاد کرد و گفت: آرش لطفعلی از نیروهای جوان، فعال و پاکدست خدمات شهری تویسرکان است که به تازگی کیفی پر از پول و مدارک شخصی پیدا کرده بود.

وی اظهار کرد: چک های حامل و مبالغی به صورت نقدی در مجموع 154 میلیون و 500 هزار ریال بود و علاوه بر آن تمامی مدارک صاحب کیف نیز در آن قرار داشت و لطفعلی که در حین انجام وظیفه کیف را یافته بود با وجود سختی زندگی این روزها آن را به صاحبش بازگرداند.

پیری این اقدام خداپسندانه را موجب افتخار شهرداری تویسرکان دانست و افزود: این گونه رفتارها و عملکردها نشانه امانتداری نیروهای خدمات شهری است. 

به گزارش رودآور؛ امروز شهردار تویسرکان از آرش لطفعلی این نیروی امانتدار شهرداری تجلیل کرد.

زنگنه 

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان