آخرین اخبار

16. آذر 1399 - 12:49   |   کد مطلب: 39142
قرآن مجید شاخص ترین وسیله در مسیر سعادت و بهترین راه و راهکار برای غلبه بر دغدغه‌ها و مشکلات دشوار آخرالزمان است، با این دیدگاه و برای تعمیق آموزه های کلام الهی، مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم قوه قضائیه در دادگستری همدان برگزار شد.

به گزارش رودآور؛ صبح امروز مرحله مقدماتی کشوری هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم قوه قضائیه در دادگستری استان همدان برگزار شد. در انجام این دوره از رقابت های قرآنی با توجه شرایط شیوع بیماری کووید_ 19، پروتکل های بهداشتی به طور دقیق رعایت شد.

در این مرحله و در دو بخش خواهران و برادران به طور مجزا در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ و اذان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

شرکت کنندگان از برگزیدگان مرحله شهرستانی و از تمام ادارات تابعه قوه قضائیه در استان بودند و قرار است منتخبین استانی پس از اجرای این مرحله و داوری توسط مرکز به مرحله کشوری راه یابند.

به گزارش رودآور؛ قرآن مجید با ۳۰ جزئش معجزه همیشه جاوید پیامبر مهربانی و خاتم الانبیاء حضرت محمدمصطفی (ص) است.

در این معجزه، خداوند باری تعالی بهترین شیوه ها و سبک زندگی انسان را به زیبایی تمام نمایان ساخته و کارشناسان علوم قرآنی بر تلاوت کلام وحی به منظور جلای دل ها تاکید دارند، چرا که کلام الله ترسیم کننده مسیر سعادت دو جهان برای بشریت است، البته توام با عمل به سیره ۱۴ معصوم علیهم السلام.

بی تردید انسان به عنوان تنها مخلوق هستی که خالقش به آن اختیار داده نیازمند است هر لحظه روح و جسمش را با آیات الهی منزه کند‌.

قرآن مجید بهترین و شاخص ترین وسیله در مسیر سعادت و هدایت است و بهترین راه و راهکار برای غلبه بر دغدغه‌ها و مشکلات دشوار آخرالزمان که توسل به آن نوید بخش آینده ای روشن است.

با این دیدگاه و برای تعمیق آموزه های قرآنی دستگاه قضایی هر ساله به برگزاری مسابقات قرآنی اقدام می کند و امروز مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم قوه قضائیه در دادگستری همدان برگزار شد.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان