آخرین اخبار

23. دى 1399 - 22:43   |   کد مطلب: 39324
مدیرکل کمیته‌ امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: تمام مددجویان کمیته امداد از دفترچه بیمه درمانی، بیمه تکمیلی و پزشک خانواده بهره‌مند هستند.

به گزارش رودآور؛ پیمان ترکمانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه توجه به تامین سلامت و بهداشت خانواده‌های تحت حمایت، از جمله مهمترین خدمات این نهاد با رویکرد توانمندسازی محرومان است اظهار کرد: تمام خانواده‌های زیر پوشش این نهاد برای بهره‌مندی از خدمات بیمه سلامت، دارای دفترچه بیمه بوده و ۹۰ درصد هزینه‌های درمانی آنها به صورت رایگان تامین است.

وی با تاکید مجدد بر اهمیت موضوع تامین سلامت نیازمندان افزود: از آنجایی که ۱۰ درصد از هزینه‌های درمان، در زمان مراجعه به مراکز کلینیکی و پاراکلینیکی باید توسط بیمار، به عنوان فرانشیز پرداخت شود، تمام مددجویان از خدمات بیمه تکمیلی هم برخوردار هستند که با ارائه این خدمت، تقریباً صد درصد هزینه‌های درمانی مددجویان به صورت رایگان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان با بیان اینکه برای تسهیل و بهبود فرآیند درمان نیازمندان، همه خانواده‌های تحت حمایت دارای پزشک خانواده هستند عنوان کرد: برای پرداخت کمک هزینه فرانشیز به مددجویان، در قالب بیمه تکمیلی، بیش از یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان طی ۹ ماهه امسال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه بیماران صعب‌العلاج خانواده‌های زیرپوشش، علاوه بر خدمات فوق، از خدمات ویژه‌ای نیز برخوردار هستند گفت: طی ۹ ماهه امسال ۳۵۲ میلیون تومان در زمینه‌های مختلف درمانی به این افراد زیرپوشش مساعدت شده است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان