آخرین اخبار

11. ارديبهشت 1400 - 15:03   |   کد مطلب: 39835
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان مطرح کرد؛
لزوم ایجاد اردوگاه تفریحی تربیت محور در استان همدان
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: در استان همدان به یک اردوگاه تربیت محور نیاز است تا جوانان و نوجوانان برای مدیریتهای آینده انقلاب اسلامی آماده شوند.

محمد هادی نظیری در گفت و با خبرنگار مهر در خصوص سفر یک روزه رئیس مدارس صدرا به استان همدان اظهار کرد: دستیابی به یک نمونه الگو از یک ساختار آموزشی و تربیتی هنگامی موفق خواهد شد که خروجی‌های آن در واقع نمونه‌ای تربیت یافته از نسل آینده انقلاب اسلامی و کنشگران مؤثر در صحنه‌های انقلاب اسلامی باشند.
وی افزود: واقعاً یک خلأ امروز با تمام وجود لمس می‌کنیم که چرا نتوانستیم بعد از ۴۲ سال بعد از انقلاب، برای ساختارهای مختلف در انقلاب اسلامی نیرو تربیت کنیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه این ساختارها از اجزای خرد شروع می‌شود، ادامه داد: متأسفانه امروز برای مدیریت‌های فرهنگی، مدیران تراز در حد کافی نداریم که اولاً با نظام اندیشه اسلامی ناب آشنا باشد، اجمالاً گفتمان انقلاب اسلامی را هم بشناسد و در مرحله دوم بر ویژگی‌های ساختاری که قرار است مدیریت کند مسلط باشد.
نظیری افزود: لازمه اینکه افراد از سنین دوران مدرسه و دوران نونهالی، نوجوانی و در واقع جوانی برای پذیرش مسئولیت‌های خود به صورت تخصصی آموزش ببینند، حضور در مجموعه‌های تربیتی بر مبنای اندیشه دینی و تربیتی مستحکم است که در مجموعه مدارس صدرا این مسائل دیده شده و انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه یکی از اقدامات خوب آقای تقدیری در مدارس صدرا اردوی های فرهنگی، تربیتی و زیارتی عتبات عالیات است، ادامه داد: فرصت و امکاناتی در استان نداریم که استعدادهای کودکان و نوجوانان را بر مبنای اندیشه مستحکم ناب اسلامی شکوفا کنیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی با بیان اینکه ما به یک اردوگاه تربیت محور در همدان نیاز داریم، افزود: امروز دختران بالغ ما و دختران سنین ۱۳ الی ۱۷ ساله ما دچار بحران‌های عاطفی و روحی هستند در حالیکه هیچ فضای مناسبی وجود ندارد که بهره ببرند و شرایطشان اصلاح شود.
وی گفت: در حوزه مجموعه‌های آموزشی و تربیتی مجموعه آموزشی آفتابگردان و شهدای علم و فناوری از مجموعه‌های خوب تربیتی استان هستند.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان