آخرین اخبار

28. خرداد 1400 - 14:31   |   کد مطلب: 40023
خطیب نماز جمعه تویسرکان با بیان اینکه وزارت کشور باید تدابیر لازم برای وجود تعرفه کافی تا آخرین لحظات مهلت اخذ را در محل رأی گیری را بیاندیشد و نباید مردم معطل بمانند، گفت: با متخلفانی که در اخذ رأی ایرانیان خارج از کشور کوتاهی کرده اند برخورد شود.

به گزارش رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه 28 خرداد ماه با تبریک دهه کرامت، گفت: زیارت امام رضا(ع) به فرموده فرزند گرانقدرشان امام جواد(ع)، برابر هزار حج است و ایشان فرمودند "راه رسیدن به ولایت الهی این است که حب و بغض و دوستی و دشمنی انسان برای خدا باشد."

وی در ادامه با اشاره به آیه 62 سوره مبارکه نور مبنی بر اینکه مؤمنین در امور سیاسی و اجتماعی بدون اجازه رهبر جامعه غایب نمی‌شوند، اظهار کرد: امروز رهبر انقلاب همه را به مشارکت در انتخابات فراخوانده است.

خطیب نماز جمعه تویسرکان انتخابات را مصداق آن عمل صالحی دانست که لازم است مؤمنان در انجام آن بر یکدیگر سبقت بگیرند و لحظه ای آن را به تأخیر نیندازند.

*با شرکت در انتخابات از ایران اسلامی حمایت می کنیم

حجت الاسلام موحدی عنوان کرد: سردار دل ها در وصیت نامه اش عنوان کرده که راه صحیح حمایت بدون هرگونه ملاحظه‌ای از انقلاب، جمهوری اسلامی و ولی فقیه است" پس با شرکت در انتخابات از جمهوری اسلامی حمایت می کنیم.

وی یکی از مصدایق حمایت و تقویت نظام را شرکت گسترده در انتخابات دانست و با تأکید بر اینکه انتخابات رحمت است و لبیک به امامین انقلاب و ادامه راه شهدا، گفت: انتخاب کاندیدای اصلح کشور را تعالی می بخشد و گرفتاری ها را برطرف می کند.

امام جمعه تویسرکان گفت: همان گونه که رهبر انقلاب فرمودند، رویداد انتخابات سرنوشت کشور را تعیین کرده  و در همه مسائل عمده تأثیر گذار است، چرا که خوب می دانند حضور گسترده مردم در انتخابات امنیت و اقتدار را برایمان به ارمغان می آورد.

*کاهش مشارکت در انتخابات ایران اسلامی را جولاگاه تروریست ها می کند

حجت الاسلام موحدی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب تمام سعی خود را به کار گرفته اند تا از مشارکت مردم ما در انتخابات بکاهند، تصریح کرد: کاهش مشارکت در انتخابات ایران را ضعیف می کند و زمینه ساز افزایش فشارها و دخالت های بیگانگان و تبدیل شدن کشور به جولانگاه تروریست ها می شود.

*تعرفه های انتخاباتی باید به تعداد کافی تهیه و مردم نباید معطل شوند

وی همچنین با بیان اینکه وزارت کشور باید تدابیر لازم برای وجود تعرفه کافی تا آخرین لحظات مهلت اخذ را در محل رأی گیری را بیاندیشد و نباید مردم معطل بمانند، عنوان کرد: از آن سو نیز متأسفانه طبق آخرین اخبار این دولت تعداد صندوق های اخذ رأی ایرانیان خارج از کشور را تقلیل داده و در این زمینه اطلاع رسانی درستی انجام نداده است، آن هم با وجودی آن که رهبر انقلاب روز چهارشنبه ای که گذشت این مسئله را تذکر داده بود.

*با متخلفانی که در اخذ رأی ایرانیان خارج از کشور کوتاهی کرده اند برخورد شود

خطیب نماز جمعه تویسرکان با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف دولت اجرای درست انتخابات است، تأکید کرد: باید با آنان متخلفانی که در اخذ رأی از ایرانیان خارج از کشور کوتاهی کرده اند به جرم ترک فعل برخورد قاطعی شود

*مردم از عملکرد دولت دلسرد هستند اما حضورشان پای صندوق های رأی گسترده است

حجت الاسلام موحدی افزود: هرچند مردم به دلیل بی تدبیری ها و اذیت کاری های این دولت دلسرد شده اند اما همه پای صندوق های رأی می آیند و حضوری گسترده دارند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان