آخرین اخبار

17. تير 1400 - 6:47   |   کد مطلب: 40078
مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از پلمب ۲۶ واحد متخلف در همدان خبر داد و گفت: سه رستوران تعطیل شد.

به گزارش رودآور؛ لیدا رفعتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از اقدامات تشدید بازرسی واحد سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی استان در مقابله با کووید ۱۹ خبر داد و اظهار کرد: طی هفته گذشته یعنی از ۷ تا ۱۴ تیرماه ۴ هزار و ۲۶۶ مورد از مراکز خدماتی، صنایع، اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بازدید شد.

وی از پلمب ۲۶ مرکز متخلف طی این مدت خبر داد و با بیان اینکه هشت سوپرمارکت و خواروبارفروشی تعطیل شد گفت: سه رستوران، دو نانوایی و ۱۳ مرکز دیگر نیز تعطیل شد.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه ۵۶۴ مورد اخطار و معرفی به مراجع قضایی داشتیم افزود: در بازدید از واحدها ۸۴ درصد داشتن تهویه مناسب محیط رعایت می‌شود که ۳ هزار و ۵۶۷ مورد را در برمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه ۸۱ درصد یعنی ۳ هزار و ۴۴۴ مورد پروتکل فاصله‌گذاری رعایت می‌شد گفت: ۸۱ درصد یعنی ۳ هزار و ۴۵۳ مورد نیز نسبت به استفاده از ماسک حساس بودند.

رفعتی با بیان اینکه رعایت بهداشت و حفاظت فردی ۸۶ درصد و ۳ هزار و ۶۵۷ مورد بوده است خواستار توجه به پروتکل‌های بهداشتی شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان