آخرین اخبار

5. شهريور 1400 - 15:09   |   کد مطلب: 40156
خطیب نماز جمعه تویسرکان گفت: برخی از روی نادانی و یا از روی غرض واکسن ایرانی را زیر سؤال می برند، در حالی که با تحقیقات علمی انجام شده، متخصصان اثر بخشی واکسن برکت را بالای ۹۰ درصد اعلام کرده و واکسن های امریکایی و انگلیسی را مشکل ساز برشمرده اند.

به گزارش رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های پنجم شهریور ماه در جوار آرامگاه مطهر حضرت حیقوق نبی(ع)، گفت: دولت های غربی برای آن که بر کشورهای در حال توسعه تسلط داشته و آنان را همیشه وابسته به خود نگهدارند، همیشه سعی بر آن داشتند و دارند تا به واسطه سازمان تجارت جهانی بازار مصرف خود را حفظ کند.

وی با اشاره به اینکه دنیای غرب برای پیشرفت خودشان حمایت های گسترده از از صنعتشان داشته تا خودکفا شوند، اظهار کرد: آنان همیشه قدرتمندتر شدن خودشان را در وابسته کردن سایر کشورها جستجو کرده اند تا تولیدشان را مصرف کنند.

خطیب نماز جمعه تویسرکان در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید علی تیموری به عنوان شهید شاخص سال ۱۴۰۰، افزود: این شهید والامقام همان فرمانده گروه چریکی دستمال سرخ هاست که حرف اول را در شناسایی مناطق ناامن در جبهه های جنگ می زد.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: شهید تیموری به عنوان فرمانده گروه های مسلح چریکی در طراحی و اجرای عملیات های نامنظم نقش مؤثری در پیروزی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس داشت و به نیکی درخشید.

وی همچنین به گرفتاری و مبتلا شدن بسیاری از خانواده ها به کووید_19 اشاره و تصریح کرد: در این شرایط استفاده از واکسن تولید داخل یک نعمت است، ضمن آن که باید تا نابودی کامل کرونا شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنیم.

امام جمعه تویسرکان عنوان کرد: برخی از روی نادانی و برخی دیگر از روی غرض و مرض واکسن ایرانی را زیر سؤال می برند، این در حالی است که با بررسی و تحقیقات علمی انجام شده، متخصصان اثر بخشی واکسن برکت را بالای ۹۰ درصد اعلام کرده و واکسن های امریکایی و انگلیسی را مشکل ساز برشمرده اند.

حجت الاسلام موحدی در ادامه حرکت نفتکش های ایرانی از سوی لبنان را هم قدرت نمایی بزرگی برای جبهه مقاومت دانست وهم شروع گشایش برای ایران و منطقه، که نوید خنثی سازی تحریم ها می تواند باشد.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان