آخرین اخبار

11. مهر 1400 - 18:10   |   کد مطلب: 40204
رئیس کل دادگستری استان همدان در دیدار چهره به چهره با مددجویان کانون اصلاح و تربیت؛
پای درد و دل جوانان بنشینیم/ ارائه الگوی های مناسب به جوانان در مسیر زندگی یک ضرورت است
رئیس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه بازگشت مددجویان کانون اصلاح و ترتیب به مسیر درست، آینده آنان را متحول می کند، گفت: ارائه الگوی های مناسب مطابق با آموزه های قرآنی به جوانان، سدی برابر رفتارهای بزهکارانه احتمالی آنان است.

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان همدان؛ «محمدرضا عدالتخواه» در بازدید از کانون اصلاح و تربیت زندان مرکزی همدان و دیدار چهره به چهره با مددجویان، گفت: تلاش ها در این کانون باید به سمت اصلاح و تربیت مددجویان باشد، تا شاهد بازگشت آنان به زندگی و کاهش بزهکاری در آینده ای نزدیک باشیم.
وی اظهار کرد: اگر روحیه و رفتارهای قانون گریز نوجوانان و جوانان بزهکار از همین سنین پایین اصلاح شود، راه برای ارتکاب جرم از سوی آنان در آینده نیز مسدود می شود.
رئیس کل دادگستری استان همدان افزود: بازگشت این مددجویان به مسیر صحیح و درست، زندگی آینده آنان را متحول می کند و ما نیز در کانون اصلاح و تربیت هدفی را جزء این مهم دنبال نمی کنیم.
عدالتخواه با تأکید بر اینکه باید پای درد و دل نوجوانان و جوانان نشست و برخورد مناسب با رفتارهای احتمالی بزهکاری آنان داشت، تصریح کرد: می توان با ارائه الگوهای مناسب، سدی در برابر کج روی نوجوانان ایجاد کنیم و آنان را بیش از پیش با سبک زندگی اسلامی آشنا سازیم.
وی عنوان کرد: رفتن به سمت زندگی اسلامی از سوی مددجویان با خو گرفتن با مبانی و مفاهیم قرآنی و فراگیری قصه های این آیات نوربخش، می تواند دگرگونی روحی و معنوی عمیقی در دل آنان ایجاد کند.
رئیس کل دادگستری استان همدان افزود: هرچه فراگیری این آموزه های اسلامی و قرآنی بیشتر شود، دل ها بیشتر جلا می یابد و این دل های صفا دیده بزه به خود راه نمی دهند.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان