آخرین اخبار

17. آبان 1400 - 15:06   |   کد مطلب: 40242
کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: با خروج سامانه بارشی کاهش دمای هوا طی روزهای آینده بر استان حاکم خواهد شد به طوری که حداقل دمای هوا در اکثر نقاط استان تا چهار روز آینده زیر صفر خواهد بود.

به گزارش رودآور؛ محمدحسن باقری شکیب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان  با بیان اینکه آسمان اکثر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری، همراه با افزایش آلاینده‌های جوی و وزش باد خواهد بود اظهار کرد: با خروج سامانه بارشی تا چهارشنبه هفته جاری کاهش محسوس دما و یخبندان استان را فرا می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه شاهد افزایش نسبی سرعت وزش باد در ساعت‌های میانی روز به خصوص در مناطق بادخیز استان هستیم افزود: کاهش دمای هوا طی روزهای آینده بر استان حاکم خواهد شد به طوری که حداقل دمای هوا در اکثر نقاط استان تا چهار روز آینده زیر صفر خواهد بود. 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان خاطرنشان کرد: از امروز به ویژه در ساعات بعدازظهر میزان آلاینده‌های جوی در مناطق صنعتی و شهرهای بزرگ استان افزایش می‌یابد.

وی با تأکید بر اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای همدان بین  منفی ۴ و ۱۰ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته، اسدآباد و شیرین‌سو با ۱۱ درجه سانتیگراد گرمترین نقاط و قهاوند، فامنین و رزن با منفی پنج درجه سانتیگراد سردترین نقاط گزارش شده است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان