آخرین اخبار

3. آبان 1400 - 15:15   |   کد مطلب: 40246
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان از افزایش تعامل دستگاه قضایی با پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد و درباره اجرای طرح جمع آوری معتادین متجاهر که به چندین دستگاه مرتبط است هم گفت: عملکرد بهزیستی در قبال همکاری برای جمع آوری معتادین متجاهر قابل قبول نیست.

به گزارش رودآور؛ «حسن خانجانی موقر» در جلسه ای تعاملی با  رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان، گفت: جمع آوری معتادین متجاهر که زمینه ساز افزایش مشکلات اجتماعی دیگر در سطح جامعه شده اند، مطالبه مردمی است.
وی با بیان اینکه وجود معتادین متجاهر تنها مربوط به شهرستان همدان نیست و برخی هم استانی ها در شهرستان های دیگر از این نظر گلایه مند هستند، اظهار کرد: برای مقابله با این معضل چندین و چند دستگاه باید وارد میدان شوند و کوتاهی برخی دستگاه ها از جمله بهزیستی برای این مهم قابل پذیرش نیست.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان تصریح کرد: بنابراین جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با آنان تنها وظیفه ناجا نیست و باید دستگاه های دیگر هم چه در زمینه پیشگیری و چه در زمینه بازپروری پای کار بیایند.
همچنین در این دیدار «سرهنگ جمشید باقری» رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان از همکاری دستگاه قضایی استان در رابطه با پرونده های مرتبط با مواد مخدر و قاطعیت این دستگاه با توزیع کنندگان مواد مخدر قدردانی کرد و گفت: دادستانی استان، کمک های شایانی برای مبارزه با مواد مخدر انجام داده و همیشه در این حوزه پیشگام بوده است.
وی اظهار کرد: باید به سمتی حرکت کنیم تا راهکاری اصولی برای بهتر شدن برنامه های مرتبط با جمع آوری معتادین متجاهر ارائه و طرح های مربوطه بیشتر و به هنگام تر شود.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان افزود: البته درصد قابل توجهی از متجاهران حتی خانه هم دارند و معتاد نیستند، اما به هر طریق مخارج زندگی خود را از زباله کردی تأمین می کنند و با توجه به ظاهرشان عده ای تصور می کنند که آنان معتاد هستند در حالی که این گونه نیست.
در این مراسم از رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان توسط دادستان همدان تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان