آخرین اخبار

21. آبان 1400 - 13:00   |   کد مطلب: 40248
خطیب نماز جمعه تویسرکان با بیان اینکه برای ساخت شهری آباد وحدت و یک دستی باید باشد، گفت: با بی دقتی، سهل انگاری، کار غیر کارشناسی و نیز برنامه ها و رویه‌های غلط آن هم با افراط و تفریط، بافت باغ شهر تویسرکان را خراب نکنیم.

به گزارش رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه 21 آبان ماه در تویسرکان، گفت: تویسرکان به عنوان باغ شهری زیبا محسوب می شود و می طلب برای ساخت آن از برنامه های کارشناسانه بهره برد.

وی اظهاکرد: اینجا همه باید دست در دست یکدیگر و با توجه ویژه در تلاشی مضاعف، این باغ شهر را خوب بسازند.

خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: نباید با بی دقتی، سهل انگاری، کار غیر کارشناسی و نیز برنامه ها و رویه‌های غلط آن هم با افراط و تفریط، بافت شهر را خراب کرد.

حجت الاسلام موحدی با اشاره به اینکه میراث فرهنگی گفته که برای ساخت و ساز بخش های مرکزی شهر باید اظهارنظر کند، تصریح کرد: این موضوع مستلزم چارچوب روشنی باید باشد و ارکان مربوطه ضروری است تا استعلام های لازم را شفاف و به موقع پاسخ دهد نه آن که برای علام یک اظهار نظر ماه ها مردم را معطل نگه دارند.

وی در ادامه با سفارس مردم به تقوتای الهی، از دنیا به عنوان چلی برای گذره راه آخرت یاد کرد و گفت: مطابق با آموزه های دینی ما شرط شیرینی دنیا عدم دلبستگی به دنیاست چرا که گذرا است و دلبستگان همواره نالان هستند.

امام جمعه تویسرکان همچنین با اشاره به اینکه در اسلام رفع کدورت بین مردم سفارش شده، عنوان کرد: اصلاح بین مردم، رفع خصومت ها و برطرف کردن اختلافات از وظایف مؤمنان است.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان