آخرین اخبار

29. آبان 1400 - 18:51   |   کد مطلب: 40255
مسئول فضای مجازی سپاه انصار الحسین استان همدان، بسیج را پرچم دار جریان انقلاب در فضای مجازی دانست و گفت: برای مقابله با دشمن در فضای مجازی باید هوشمندانه، با برنامه و با کار گروهی و تشکیلاتی وارد میدان نبرد شویم.

به گزارش خبرنگار رودآور، حسین ربیعی در اختتامیه راهیان نور مجازی و همزمان اختتامیه سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در همدان، با گرامیداشت هفته بسیج و بیان منویاتی از امامین انقلاب؛ گفت: در این روزهای بزرگ، شاهد کارکردهای قوی و متفاوت بسیج در تمامی عرصه ها هستیم.
وی اظهار کرد: امروز جنگ اصلی در بستر فضای مجازی است، چنانچه رهبر انقلاب فرمودند ارزش فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است و این همان کلیدواژه ای است که فعالان بسیجی در عرصه مجازی به آن اقتدا کرده و در حرکت هستند.
مسئول فضای مجازی سپاه انصارالحسین استان همدان با اشاره به اینکه امروز در فضای مجازی حق و باطل به صورت آشکار در تقابل هستند، افزود: در این تقابل بدون شک جریان نیروی های انقلابی هم توانسته اند با تولید محتواهای فاخر، تاثیر بسزایی داشته باشند.
ربیعی تصریح کرد: در حال حاضر تنها ۱۱ درصد کاربران تولیدکننده اند و مابقیشان کپی کار می کنند که می توان این رقم را با تلاش نیروهای جهادی به نفع جریان انقلاب تغییر داد.
وی عنوان کرد: فضای مجازی سرزمین طراحی شده و در اختیار دشمن است و برای مقابله با آنان باید هوشمندانه، با برنامه و با کار گروهی و تشکیلاتی وارد میدان نبرد شویم.
این مقام مسئول تاکید کرد: اگر قرار بر تاثیرگذاری جریان انقلابی است باید با قدرت، قوت، خلاقیت و ابتکار وارد نبرد مجازی شویم.
ربیعی تصریح کرد: امروز با قاطعیت می گوییم که مجموعه بسیج، پرچم دار جریان انقلاب در فضای مجازی است.
وی در ادامه با بیان اینکه برگزیدگان سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج همدان به مسابقات کشوری در همین هفته بسیج اعزام می شوند، عنوان کرد: در این دوره از رقابت ها در استان که در سطح بالایی برگزار شد، شاهد تولیدمحتواهای فاخری در حوزه های مختلف تولید اپلیکشین و نرم افزارهای تلفن همراه بودیم.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان