آخرین اخبار

19. آذر 1400 - 12:54   |   کد مطلب: 40283
دادستان همدان با بیان اینکه کم فروشی، عدم رعایت سقف ساعت کاری و مسائل بهداشتی از جمله گلایه مندی مردم از برخی از نانوایی ها است، گفت: عدم توجه به این موارد از سوی نانوان ها قابل قبول نیست و باید با چنین افرادی که حقوق عامه را نادیده می گیرند برخورد شود.

به گزارش رودآور؛ به دنبال گزارش‌های متعدد مردمی مبنی بر تهیه نان و مشکلات این حوزه در تعدادی از نانوایی های همدان، امروز دادستان همدان در بازدیدی سرزده، خود به طور ویژه از نانوایی‌ها بازدید و وضعیت  فعالیت آن ها را مورد بررسی قرار داد.
در حاشیه این بازدید «حسن خانجانی موقر» دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان گفت: نان به عنوان قوت اصلی خانواده های ایرانی محسوب می شود و عدم عرضه مناسب آن چه از نظر وزن و چه از نظر کیفیت، شایسته مردم نیست.
وی به گلایه مندی مردم از نانی که در اختیار آنان قرار می گیرد اشاره کرد و افزود: اینکه برخی از نانوایی در ساعات اعلامی پخت ندارند یعنی همان عدم رعایت سقف کاری و یا کم فروشی می کنند؛ مسئله ای است که باید دستگاه های متولی از جمله تعزیرات، اصناف، صمت و اتحادیه آنان با بررسی های روزانه پیگیر و علت را جویا شوند.
دادستان همدان اظهار کرد: مسئله توجه به نحوه تهیه نان به ویژه از نظر بهداشتی هم مورد تأکید ماست و در این باره هیچ گونه سهل انگاری قابل پذیرش نیست، که اگر این گونه موارد تأیید شود، بی تردید باید به جد با نانوایان متخلف برخورد و آن نانوایی پلمپ  شود.
به گزارش روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب همدان، امروز دادستان همدان به همراه رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان، رییس اتاق اصناف استان، رییس اتحادیه نانوایان و بازرسان اتاق اصناف به طور سرزده از تعدادی از نانوایی های سطح شهر بازدید کرد و همراه با مردم در صف نانوایی ایستاد و به درد و دل های آنان درباره  کیفیت نان عرضه شده گوش داد.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان