آخرین اخبار

8. دى 1400 - 10:20   |   کد مطلب: 40317
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور با تقدیر از دستگاه قضایی همدان به دلیل اجرای طرح های مبتکرانه مصلحین و معتذرین، گفت: این گونه طرح های موفق می تواند به الگویی برای سراسر کشور تبدیل شود.

به گزارش رودآور؛ صبح امروز حجت الاسلام هادی صادقی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور در بدو ورود به همدان از واحدهای شورای حل اختلاف مرکز استان بازدید کرد.
وی در گفت و گویی با تقدیر از دستگاه قضایی همدان به دلیل اجرای طرح های مبتکرانه ای همچون کمیته های مصلحین و معتذرین در نهادینه سازی فرهنگ صلح و سازش در سطح جامعه، گفت: این اقدامات خداپسندانه و بسیار کارآمد در مسیر ختم به مصالحه شدن پرونده های قضایی بسیار اثر گذار است.
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور همچنین با تقدیر از نیروی انتظامی و وکلای مصلح و به ویژه نیروهای شورای حل اختلاف، دادسرا و دادگستری همدان، اظهار کرد: بی تردید همکاری و هماهنگی این واحدها با بهره گیری از طرح های مبتکرانه می تواند درصد صلح و سازش را در استان بالا ببرد.
حجت الاسلام صادقی تصریح کرد: در ایجاد صلح و سازش در سطح جامعه توفیقات مطلوب و بالایی در استان همدان به دست آمده که می تواند برای کل کشور الگو شود.
 انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان