آخرین اخبار

15. بهمن 1400 - 13:00   |   کد مطلب: 40372
خطیب نماز جمعه تویسرکان با بیان اینکه 22 بهمن یادآور پایان تحقیر ایرانیان است، گفت: باید به جوانمان بگوییم که سابق بر این زیر سلطه غرب بودیم و آنان ما را تحقیر می کردند و امروز به برکت انقلاب مقتدر شدیم و شیطان بزرگ در برابر ملت خار شده است.

به گزارش رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه پانزدهم بهمن ماه، به دیدار فعالان اقتصادی با رهبر انقلاب در هفته ای که گذشت اشاره کرد و گفت: به فرموده رهبر انقلاب بخش مهمی از مشکلات ما ناشی از تصمیم گیری های غلط یا کم کاری مسئولان و امثال این موارد است.

*مشکلات اقتصادی ما ناشی از کم کاری مسئولان است

وی اظهار کرد: از سال 1390 جنگ اقتصادی دشمنان علیه ما اوج گرفت، اما ملت ایستادگی کردند و باید دانست که عمده مشکلات ما نه به خاطر تحریم های اقتصادی بلکه به دلیل کم کاری مسئولان بوده است.

خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: با این وجود آنچه که سبب ساز شد تا امریکا نتواند اقتصاد ایران را فرو پاشد، به دلیل تلاش جهادگران در حوزه اقتصادی بوده و هست.

* رونق تولید، جهاد امروز است

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: این جهاد در جامعه کنونی بزرگترین عبادات است و کار آنانی که تلاش می کنند تولید را رونق ببخشند جهاد گرانه.

وی در ادامه با گرامیداشت یوم الله 22 بهمن که در پیش داریم، از این روز به عنوان عید بزرگ انقلاب یاد کرد و گفت: سابق بر این زیر سلطه غرب بودیم و آنان ما را تحقیر می کردند و امروز به برکت انقلاب عزیز مقتدر شدیم و شیطان بزرگ این چپاولگر در مقابل ملت ما خرد شده، که این نعمت بزرگی است.

* 22 بهمن یادآور پایان تحقیر ایرانیان

امام جمعه تویسرکان عنوان کرد: 22 بهمن ماه یادآور سالروز پایان تحقیر، سلطه پذیری، وابستگی، دیکتاتوری و استبداد و رژیم پهلوی است.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: آن رژیم خائن به امریکایی ها حق توحش می داد و ایران را به مانند عربستان امروزی خار و ذلیل کرده بود، چرا که امروز امریکا هم سرمایه عربستان را غارت می کند و به او لقب گاو شیرده می دهد و با وجود دادن سلاح های کشتار جمعی به این کشور از او هیچ حمایتی نمی کند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان