آخرین اخبار

21. بهمن 1400 - 14:08   |   کد مطلب: 40381
رئیس کل دادگستری استان همدان گفت: برای خنثی سازی توطئه های دشمنان در جنگ رسانه ای، باید با دفاع ترکیبی در برابرشان هم دفاع کنیم و هم به دنبال راندن دشمن از میدان باشیم.

به گزارش رودآور؛ «محمدرضا عدالتخواه» ظهر امروز در آیین بزرگداشت یوم الله دهه مبارک فجر، گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی مولود و فرزند قرآن است، چرا که در رأس آن مجتهدی فقیه و عالمی عادل قرار دارد و مبانی آن برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) است و بر همین مبنا استوار شده.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی برای احیاء و اجرای شعائر و احکام الهی شکل گرفت و شجره طیبه این انقلاب ریشه در اعتقادات عمیق امت دارد، انقلابی که با خون های پاک شهدا رشد یافت و امروز تنومند شده است.

رئیس کل دادگستری استان همدان، از دلایل شکل گیری نهضت خمینی (ره) را استکبارستیزی مردم و واکنش به ظلم و ستم رژیم طاغوتی و منحوس پهلوی برشمرد و افزود: از آنجا که ماهیت این انقلاب ضد استکباری و ضد طاغوتی است، هر روز شاهد صف آرایی لشگریان شیطان علیه ارزش ها و آرمان انقلابی هستیم.

عدالتخواه گفت: اگر امروز دشمنان نظام از رویارویی مستقیم با ایران اسلامی هراسان هستند، نه به دلیل صبر آن ها است، بلکه ناشی از اطلاع آنان از قدرت و ایمان فرزندان غیور این انقلاب است.

وی به جنگ نرم دشمن و پیچیدگی های آن اشاره و عنوان کرد: در این جنگ دشمن با حربه های رسانه ای به ویژه در بستر فضای مجازی به دنبال مدیریت افکار است و وظیفه تک تک ما در این میدان نبرد بصیرت، هوشیاری و شناخت مسائل روز است تا ناخواسته به عنوان پیاده نظام دشمن عمل نکنیم.

رئیس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه ایستادگی در جنگ نرم دشمن نگاهی هوشمندانه می خواهد، گفت: بنا به فرموده رهبر انقلاب، امروز میدان نبرد دشمن از مرزهای فیزیکی به عرصه رسانه ها و فضای تغییر کرده، بنابراین باید با دفاع ترکیبی در برابر این تهاجم همه جانبه هم دفاع کنیم و هم به دنبال راندن دشمن از میدان باشیم.

عدالتخواه عنوان کرد: اقدامات بصیرانه و روشنگرایانه حضرت زینب(س) پس از واقعه جانسوز عاشورا، مصادق بارزی از “جهاد تبیین” است که زمینه ساز به ثمر رسیدن انقلاب امام حسین(ع) شد.

وی ادامه داد: دشمنان امروز به دنبال تشکیک در تمام اعتقاقدات دینی، اسلامی و فرهنگی ما هستند، بنابراین در این جنگ، هر آن که دانش و توانش را دارد در حوزه کاری و خانوادگی خود به امر مقدس جهاد تبیین بپردازد.

رئیس کل دادگستری استان همدان تأکید کرد: امروز دشمن درصدد ناکارآمد نشان دادن نظام، القای لذا جوئی افراطی و فردگرایی، و بی ثبات نشان دادن انضباط اجاتماعی در جامعه است و وظیفه ما هوشیاری در برابر این دسیسه هاست تا فریب آنان را نخوریم.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان