آخرین اخبار

1. اسفند 1400 - 15:21   |   کد مطلب: 40395
رئیس کل دادگستری استان همدان ازفعالیت چشمگیر کمیته های مصلحین و معتذرین خبر داد و گفت: با ختم به مصالحه شدن 3 هزار و 923 نفر که تنها متعلق به دادگاه ها بوده، 56 میلیارد و 240 میلیون تومان از نظر جنبه خصوصی و 23 میلیون و 750 میلیون تومان از نظر جنبه عمومی جرم بخشوده شد.

به گزارش رودآور، «محمدرضا عدالتخواه» در جمع قضات و کارکنان اداری حوزه قضایی شهرستان اسدآباد، گفت: علاوه بر وظایف سازمانی، برنامه های متعددی نیز برای سازش بین طرفین پرونده های قضایی در سطح استان در دست انجام است.
وی با اشاره به اجرای طرح های مبتکرانه صالحین و معتذرین در سه سطح کلانتری ها، دادسراها و دادگاه ها و زندان، اظهار کرد: با توجه به اجرای این طرح ها،  تاکنون 13 هزار و 756 نفر برای عذرخواهی پیشگام شده اند، که از این تعداد 8 هزار و 197 نفر با یکدیگر مصالحه کردند.
رئیس کل دادگستری استان همدان افزود: با ختم به مصالحه شدن 3 هزار و 923 نفر که تنها رقم متعلق به دادگاه ها بوده، 56 میلیارد و 240 میلیون تومان از نظر جنبه خصوصی و 23 میلیون و 750 میلیون تومان از نظر جنبه عمومی جرم بخشوده شد.
عدالتخواه عنوان کرد: بنابراین با توجه به فعالیت چشمگیر این کمیته ها ذیل ستاد تألیف قلوب؛ دستگاه قضایی استان، رتبه نخست در شاخصه اتقان و استحکام آراء و در ماه های متعدد رتبه های اول یا دوم کشوری در شاخصه صلح و سازش کشور را به دست آورده است.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان