آخرین اخبار

4. فروردين 1401 - 14:51   |   کد مطلب: 40431
دادستان همدان گفت: کودکان و نوجوانان تحت سرپرستی بهزیستی برای حضور مؤثر در اجتماع نیاز به حمایت های مناسب، به هنگام و مطلوبتری دارند.

به گزارش رودآور؛ «حسن خانجانی موقر» در بازدید از مراکز نگهداری کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بد سرپرست همدان؛ گفت: در تعطیلات نوروزی همراه با مدیر کل بهزیستی و معاونانش و همچنین فرماندهی انتظامی شهرستان از دو مرکز نگهداری از کودکان 6 تا 12 سال و نوجوانان 12 تا 18 سال، تحت سرپرستی بهزیستی بازدیدی انجام شد.

وی اظهار کرد: در این بازدید که هم نوعی دیدار نوروزی و دلجویی بود و هم رسیدگی به مشکلات کودکان و نوجوان بی سرپرست و بدسرپرست که در این مراکز نگهداری می شود، اقداماتی که تاکنون برای حمایت از این افراد انجام شده، مورد بررسی قرار گرفت.

دادستان همدان افزود: در برخی موارد این کودکان و نوجوانان نیاز به حمایت بیشتر بهزیستی دارند و در مواردی نیز نیاز به همکاری و ورود دستگاه های دیگر، بنابراین قرار بر آن شد تا در روزهای آتی متناسب با مشکلات مطرح شده جلساتی برای ارائه راهکارهای حمایتی بهتر و جامع تر از سوی دستگاه های متولی با همکاری تنگاتنگ دستگاه قضایی برگزار شود.

خانجانی موقر تأکید کرد: باید سطح حمایت ها به گونه ای باشد که از وضعیت مطلوب نگهداری از آنان اطمینان حاصل شود، چرا که این کودکان و نوجوانان برای حضور مؤثر در اجتماع نیاز به حمایت های مناسب و به هنگام دارند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان