آخرین اخبار

11. آذر 1401 - 9:41   |   کد مطلب: 40566
طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه در اکثر نقاط کشور بویژه نوار شمالی ایران دما ۴ تا ۷ درجه کاهش می‌یابد.

به گزارش رودآور به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ امروز دربرخی نقاط غربی استان‌های قزوین، البرز و شمال تهران بارش های پراکنده  باران پیش بینی می شود و این وضعیت در سواحل شمالی کشور همچون خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی تداوم پیدا خواهد کرد.

فردا با نفوذ جریانات شمالی به غرب دریای خزر بارش در اردبیل و غرب گیلان تشدید خواهد شد و با گذر تراز میانی جو از شمال غرب ایران در برخی مناطق شمال غرب، دامنه های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین ، تهران ، البرز ،بارش همراه با وزش باد خواهیم داشت .

 روز یکشنبه بارش ها در شمال‌غرب کاسته می شود و درشرق استان اردبیل، سواحل شمال، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و در دامنه های البرز واقع در استان های زنجان، قزوین، البرز، تهران و شرق سمنان بارش باران پیش بینی می شود که در مناطق سردسیر این بارش ها به صورت برف خوهد بود.

دوشنبه این وضعیت در غرب سواحل خزر تداوم خواهد داشت و با ورود سامانه بارشی به جنوب غرب کشور رگبار و رعد و برق برای جنوب و جنوب غرب و مرکز، شمال غرب  آغاز خواهد شد. همچنین در غرب و دامنه های جنوبی البرز رگبار پراکنده پیش بینی می شود .

طی روزهای یکشنبه و دوشنبه کاهش ۴ تا ۷ درجه ای دما در اکثر نقاط کشور به ویژه نوار شمالی ایران را خواهیم داشت، روز یکشنبه مرکز خلیج فارس و تا روز دوشنبه دریای خزر مواج است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان