آخرین اخبار

19. آذر 1401 - 23:25   |   کد مطلب: 40576
رییس جمعیت هلال احمر کشور گفت: با آغاز طرح "شهر سالم" در تویسرکان، به دنبال کمترین حوادث ترافیکی هستیم، سپس برنامه را توسعه داده و این شهرستان به عنوان یک الگو برای کشور معرفی می شود.

«پیرحسین کولیوند» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با اشاره به بازدید یک روزه خود از شهرستان های تویسرکان، کبودرآهنگ، همدان و اسدآباد، از فعالیت پر نشاط همکاران خود خبر داد و گفت: به دنبال تقویت زیر ساخت هایی همچون افزایش خودروهای نجات و آمبولانس هستیم، در حال حاضر قرارداد بسته و تجهیزات خریداری شده است و امیدواریم اوایل خرداد سال آینده به طور قابل قبولی زیرساخت های امدادی استان تقویت شود.

وی اظهار کرد: افزایش پایگاه های امداد و نجات، تجهیز کردن انبارها و ارتقای تجهیزات انفرادی هم از مواردی است که باید محقق شود و تاکنون در این حوزه برنامه هایمان مطلوب پیش رفته است.

رییس جمعیت هلال احمر کشور افزود: جذب، آموزش و ساماندهی داوطلبان برای حضور در جمعیت هلال احمر جزء اصلی ترین برنامه های ما است که با جدیت دنبال می شود.

کولیوند عنوان کرد: طرح "شهر سالم" را هم از تویسرکان آغاز کردیم، طرحی که با اجرای آن بتوانیم کمترین حوادث ترافیکی را داشته باشیم، سپس طرح را توسعه داده و این شهرستان را به عنوان یک الگو برای کشور معرفی کنیم.

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا قول مساعد برای تهیه دستگاه ام.آی.آر و سی.تی.اسکن به تویسرکانی ها از سوی شما داده شده؟ عنوان کرد: با صحبت های انجام شده، دکتر رحیمی قول پرداخت هزینه خرید این دستگاه را داده است و ما نیز مسئله را دنبال می کنیم تا هرچه سریعتر ام.آر.آی خریداری شود.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان