آخرین اخبار

4. بهمن 1401 - 21:15   |   کد مطلب: 40662
مربی تیم فوتبال کیان تویسرکان با گلایه مندی از عملکرد مدیران ورزشی گرفته تا نماینده شهرستان، گفت: متأسفانه وضعیت استادیوم شهید فرشید هرمزی از همه نظر به ویژه از نظر تجهیزات لازم برای جلوگیری از سرقت مناسب نیست.

«مصطفی سوری» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: دو روزی می شود که دزد به دفتر باشگاه ورزشی کیان واقع در استادیوم شهید فرشید دستبرد زده و وسایل ورزشکارانمان که نزدیک به 23 میلیون تومان می شود را به سرقت برده است.
وی با بیان اینکه این استادیوم از نظر اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از دزدی مجهز نیست، اظهار کرد: در مجموع شرایط کلی استادیوم مناسب نیست و بارها مشکلات پیش روی خود را هم با متولیان ورزشی و هم با نماینده مردم تویسرکان در مجلس مطرح کردیم، ولی متأسفانه تاکنون اقدام در خور توجهی برای کمک به ورزش شهرستان در این حوزه نشده است.
مربی تیم فوتبال کیان افزود: با یک حساب سرانگشتی در یکی دو سال اخیر نزدیک به 40 میلیون تومان از خود وسایل استادیوم شهید فرشید هرمزی به سرقت رفته؛ از نرده گرفته تا کابل و موارد این چنینی، در حالی که می توان با نصب چند دوربین مدار بسته از این همه هزینه تراشی برای تجهیز مجدد استادیوم جلوگیری کرد.
سوری عنوان کرد: این استادیوم نه از گاز برخوردار است و نه از برق مناسب، رختکن هم درب ندارد که از ورود سرما جلوگیری کند و ما برای مقابله با سرما برای رختکن، چند پتو از هلال احمر گرفتیم و از سماور برقی استفاده می کردیم که آن را هم دزد زد و با خود برد.
وی با بیان اینکه از ابتدای فعالیتم هزینه ای بابت حضور در ورزش دریافت نکرده ام، تصریح کرد: تنها هدف من رضایت خدا و بعد از آن جلب جوانان به ورزش است، چرا که ورزش نشاط و شادابی این قشر را فراهم می سازد و مانعی بر رفتن آنان به سمت ناهنجاری های اجتماعی می شود.
مربی تیم فوتبال کیان از مسئولان خواست تا چاره ای برای رفع مشکلات و دغدغه مندی ورزشکاران تویسرکانی بیاندیشند و پاسخگوی مطالبات حداقلی آنان باشند.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان