آخرین اخبار

24. بهمن 1401 - 14:25   |   کد مطلب: 40673
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تویسرکان با اعلام اینکه تاکنون در حدود 4 هزار و 500 کیلومتر از راه های اصلی شهرستان بازگشایی شده، گفت: در حال حاضر برفروبی راه های روستایی در دست اقدام است.

«حمید عبدالملکی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛  گفت: در  ۴۸ ساعت گذشته حدود 4 هزار و 500 کیلومتر باند از راه‌های شهرستان تویسرکان برف‌روبی و نمک و شن‌پاشی شده است.
وی اعلام کرد: تمام نیروهای اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان  از بامداد روز یکشنبه تاکنون در جاده‌های شهرستان در حال انجام برف‌روبی و نمک پاشی هستند.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تویسرکان افزود: در این عملیات   یک هزار و 400 تُن شن و نمک در محورهای شهرستان استفاده شد تا تردد روان با سهولت و بدون زنجیر چرخ امکان پذیر باشد و راه های اصلی بدون هیچ گونه انسداد و توقف آماده خدمت رسانی با مردم‌باشند.
عبدالملکی تصریح کرد: همچنین از روز گذشته تاکنون با تلاش نیروهای راهداری به ۳۰ دستگاه خودرو گرفتار در برف جاده‌های این شهرستان امدادرسانی شده است.
وی ادامه داد: در این عملیات ۲۴ نیروی راهداری و ۶ نیروی ستادی به همراه ۱۵ دستگاه ماشین الات سبک و سنگین در دو اکیپ راهدارخانه های مرکزی و دولایی  خدمترسانی کردند.
انتهای پیام/ز

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان