آخرین اخبار

28. بهمن 1401 - 6:50   |   کد مطلب: 40676
رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تویسرکان از برگزرای سیزدهمین جشنواره زمستانی استان همدان همراه با تخفیفات ویژه در این شهرستان خبر داد و گفت: شانزدهم اسفند نیز جنگ شادی در کارونسرای عباسی برگزار می شود.

«اسحاق ترکاشوند» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: همزمان با سیزدهمین جشنواره زمستانی استان همدان، نمایشگاه عرضه محصولات صنایع دستی در محل خانه تاریخی دکتر اقتداری از یکم تا بیستم اسفندماه با تخفیفات ویژه ایام نمایشگاهی بر می شود.
وی عنوان کرد: به همین مناسبت و در ایام جشنواره، تأسیسات گردشگری شهرستان تخفیفات 20 درصدی برای مراجعه کنندگان و مشتریان خود درنظر گرفته اند.
رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی  تویسرکان افزود: روز شانزدهم اسفند نیز در محل کاروانسرای فرسفج و با همکاری برخی دستگاه ها از جمله شهرداری فرسفج، بخشداری قلقلرود، آموزش و پرورش منطقه و اداره کتابخانه های عمومی و کانون پرورش فکری کودکان جنگ شادی برمی شود.
ترکاشوند ادامه داد: نخستین گام در افتتاح برنامه های شهرستانی جشنواره زمستانی استان، جشنواره خانوادگی ساخت آدم برفی بود که روز دوشنبه هفته ای که گذشت در محوطه آرامگاه میررضی آرتیمانی و با استقبال بی نظیر  مردم شهرستان برگزار شد.
وی تصریح کرد: برپایی این گونه رویدادها از جمله اقدامات پیش بینی شده توسط وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است که به منظور ایجاد شور و نشاط در سطح جامعه و با همکاری سایر دستگاه های اجرایی برگزار می‌ شود.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان