آخرین اخبار

19. فروردين 1393 - 18:58   |   کد مطلب: 12589
استاندارهمدان در دیدار نوروزی با کارکنان استانداری گفت : تمام توان کارشناسی و تلاش استان برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، هدفمندسازی یارانه ها و دستیابی به اهداف نام سال 93 بکار گرفته می شود.

به گزارش رودآور به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری همدان محمد ناصر نیکبخت روز سه شنبه در این دیدار که در محل استانداری برگزار شد با یادآوری شرایط کاری سال 92 افزود: سال جدید با چند رویداد جدید و اساسی شروع شد و در آستانه این سال منشور سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شد و پیرو آن نامگذاری سال که بی ارتباط با این منشور نبود، انجام شد و بعد از آن هم مرحله دیگری از هدفمندسازی یارانه ها اجرا خواهد شد.

نیکبخت با اشاره به اینکه همه اینها واژه های پرباری است که باید برای تحقق آن همه مسوولان و مردم تلاش خود را بکار گرفت یادآورشد: فرهنگ پایه همه تحولات است و اقتصاد نیز پایه امیدواری و رشد و تعالی است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه سیاست های اقتصاد مقاومتی را بخوبی مطالعه کرده ام گفت : این سیاستها بار علمی و فنی و اجرایی دارد و این سیاست ها پایه ای برای رشد و توسعه کشور در حد عظمت و استحقاق کشور است.

نیکبخت با یادآوری نام سال جدید به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی افزود: در کنار سیاست های اقتصاد مقاومتی این نامگذاری هم وظیفه ما را سنگین کرده است بطوریکه برای اجرای آن به کمک همه نیاز است و در این همراهی، کمک کارکنان دلسوز استانداری و تلاش شما در تمام سازمان ها و تصمیمات استان تاثیرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه، هدفمندسازی یارانه ها از مسائل اساسی و مورد نیاز واقعی کشور است، اظهار داشت: شروع به اقدام هدفمندسازی یارانه ها، اقدام درستی بود اما قانون پیشرفته و کارساز آن ، خوب اجرا نشد و نتیجه خوب نداد و در این مرحله قرار است اصل قانون اجرا شود و این دقت در اجرای درست قانون، کارساز خواهد بود.

نیکبخت اضافه کرد: در راستای اجرای طرح هدفمند سازی یارانه ها در مرحله دوم مازاد در آمدهای حاصل از هدفمندی یارانه ها در خدمات درمانی و اجتماعی، حمل و نقل و بهداشت مردم هزینه می شود.

وی با اشاره به همایش استانداران و اظهار خرسندی از کارهایی که در زمینه هدفمندسازی انجام خواهد شد، تصریح کرد: قطعا کسانی که از دریافت یارانه، انصراف می دهند با برنامه هایی که دولت از محل این درآمدها اجرایی خواهد داد کمک خوبی در خدمات دهی بهتر به کشور خواهند داد.

نیکبخت خاطر نشان کرد: اگر به درستی عمل کنیم در دنیا به عنوان کشوری پیشرو، صاحبنظر و کشوری که انجام دهنده تصمیمات اساسی برای مردم است، شناخته خواهیم شد و این موضوع بر اقتدار کشور در بین الملل خواهد افزود.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان