آخرین اخبار

4. ارديبهشت 1393 - 8:38   |   کد مطلب: 12872
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: با اختصاص ۲۰ درصد هدفمندی یارانه‌ها به پروژه‌های نیمه تمام سطح استان زمینه بهره‌برداری از این طرح‌ها فراهم می‌شود.

به گزارش رودآور به نقل از تسنیم،  محمدابراهیم الهی‌تبار در یادواره شهدای کارگر استان همدان با بیان اینکه جامعه کارگری می‌توانند در تحقق شعار "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" موثر واقع شوند، اظهار کرد: جامعه کارگری در تحقق اقتصاد مقاومتی و اجرای سیاست‌های ابلاغ شده توسط مقام معظم رهبری می‌توانند نقش مهمی را ایفا کنند چرا که رابطه نزدیکی با توسعه و رونق تولید دارند.

وی افزود: در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها 10 هزار میلیارد تومان اعتبار به تقویت زیرساخت‌های تولید تخصیص داده شد که اگر 20 درصد از هدفمندی به پروژه‌های نیمه تمام همدان اختصاص داده شود زمینه بهره‌برداری از این طرح‌ها فراهم می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان تصریح کرد: دولت علاوه بر توسعه بخش تولید به منظور پویا شدن اقتصاد مردم توجه ویژه‌ای به ارتقا شاخص‌های اجتماعی و اقتصادی کشور دارد.

وی عدم تقویت تولید و بنگاه‌های اقتصادی را عامل رواج بی‌رویه بیکاری در جامعه دانست و افزود: با توجه به چراغ هدایتی که مقام معظم رهبری در مسیر دولت قرار داده است به طور قطع با برنامه‌ریزی هدفمند شاهد ایجاد فضایی مطلوب در عرصه اقتصادی و اشتغال می‌شویم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه "امت ایران بهترین امت است"، اظهار کرد: یادواره شهدا یادآور رشادت‌های آنها است چرا که در آن موقعیت حساس رزمندگان با لبیک گفتن به خواسته امام(ره) در صحنه‌های جنگ‌ تحمیلی و جبهه حضور یافتند و با مقاومت خود 240 هزار شهید، 900 هزار جانباز، 54 هزار آزاده تقدیم انقلاب کردند.

امیر خجسته با تاکید بر اینکه امروز بیداری اسلامی در گرو خون شهدا به عینیت رسیده است، گفت: تجلیل از مقام شامخ شهدا فرهنگ ناب محمدی را بین نسل‌های آینده رواج می‌دهد و با پی بردن به جانفاشنی شهدا و ایثارگران با تمام قوت پای نظام و انقلاب می‌ایستند.

وی در ادامه از ایجاد زیرساخت‌های اقتصادی و جذب سرمایه‌گذار را برای اشتغال‌زایی جوانان از مهمترین برنامه‌های دولت و مجلس برشمرد و افزود: با ایجاد زمینه‌های اشتغال برای جوانان نرخ بیکاری به عنوان یکی از معضلات جامعه کاهش می‌یابد و امیدواریم با عزم ملی و حدت رویه معیشت و اقتصاد مردم به ویژه کارگران را بهبود دهیم.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان