آخرین اخبار

4. ارديبهشت 1393 - 18:24   |   کد مطلب: 12876
سید جمال معصومی یکی از بازیکنان جنجالی این فصل الوند همدان بود که با وجودبازی های درخشان خود به علت برخی مشکلات در نیم فصل از الوند جدا شد و به تیم گیتی پسند اصفهان پیوست

به گزارش رودآور به نقل از تسنیم، سید جمال معصومی درباره مشکلات و سقوط الوند، اظهار کرد: من و محسن خدابندلو از لیگ استان همراه الوند بودیم و برای موفقیت این تیم زحمات زیادی کشیدیم و متاسفانه عده ای با ندانم کاری تمام زحمات ما را به هدر دادند.

وی درباره جدایی خود از الوند گفت : در یکی از تمرینات رضا طلایی منش سرمربی وقت الوند به من گفت در نیم فصل دوم جایی در تفکرات فنی من نداری و من مجبور شدم با وجود میل باطنی از الوند جدا شوم.

کاپیتان سابق الوند تصریح کرد: شاید مشکلات مالی هم عامل جدایی من بود ولی مهمترین عامل نظر منفی طلایی منش روی من بود و من نمی توانستم در تیمی باشم که سرمربی اش مرا نمی خواست.

وی افزود: متاسفانه آقای طلایی منش در نیم فصل ضربه بزرگی به الوند زد و با کنار گذاشتن شش بازیکن اصلی باعث شد تیم در نیم فصل دوم بسیار ضعیف شود و الوندی که در نیم فصل اول مدعی صعود به لیگ برتر بود به لیگ دسته دوم سقوط کند.

معصومی اظهار کرد: عده ای زیادی رای موفقیت الوند زحمت کشیدند و برخی یک شبه این زحمات را هدر دادند  و با من با وجود حضور در گیتی پسند برای شکست ها و سقوط الوند دو روز اشک ریختم.

وی گفت: مدیرعامل تمام تلاش خود را برای موفقیت الوند به کار بست و مطمئن باشید او به هیچ عنوان علاقه نداشت تیمش شکست بخورد و تمام زحمت خود را برای موفقیت تیم به کار بست.

بازیکن همدانی گیتی پسند درباره وضعیت خود برای فصل بعد تصریح کرد: علاقمندم سال آینده در همدان به فوتبال خود ادامه دهم و پیشنهادی هم از پاس داشتم و احتمال حضورم در این این تیم زیاد است.

وی افزود: امیدوارم مسئولان امسال از پاس حمایت کنند تا تیم خوبی راهی مسابقات شود تا همدان بعد از سال ها بتواند در لیگ برتر نماینده داشته باشد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان