آخرین اخبار

7. ارديبهشت 1393 - 14:49   |   کد مطلب: 12946
رئیس فدراسیون هاکی گفت: هاکی سالنی ایران در جهان در زمره کشورهای قدرتمند و موفق به شمار می‌رود و امسال نخستین حضور تیم ملی هاکی در بازی های آسیایی رقم می خورد.

به گزارش رودآور به نقل از تسنیم، بهرام شفیع اظهار کرد: هاکی کشور در وضعیت خوبی به سر می‌برد و در مسیر رشد قرار دارد و هاکی سالنی ایران در جهان در زمره کشورهای قدرتمند و موفق به شمار می‌رود.

وی گفت: در هاکی سالنی در بین 11 کشور بر‌تر جهان قرار داریم اما در هاکی چمنی باید کارهای زیادی انجام دهیم.

رئیس فدراسیون هاکی افزود: تیم ملی هاکی کشورمان در حال حاضر از بازیکنانی تشکیل شده که از ورزش مدارس جذب هاکی شده و به این ورزش علاقمند شده‌اند و در حال حاضر پیراهن تیم ملی را بر تن می‌کنند.

شفیع بیان کرد: فدراسیون هاکی اهمیت تیم‌های پایه را می‌داند و برنامه‌هایی برای رشد این ورزش در بین عموم مردم و نشان دادن زیبایی‌های آن به نسل جوان دارد.

وی با اشاره به حضور موفقیت آمیز تیم هاکی کشورمان در مسابقات جهانی اظهار کرد: در چند سال اخیر موفقیت های زیادی را در بخش هاکی درون سالنی در قاره آسیا کسب کرده ایم.

رئیس فدراسیون هاکی گفت: در گذشته زمین چمن ورزشی برای فعالیت نداشتیم اما هم اکنون پنج زمین چمن استاندارد در کشور در حال ساخت است که بزودی به بهره بردار ی می رسد.

وی اظهار کرد: تیم هاکی کشورمان امسال برای اولین بار در بازی های انتخابی کره جنوبی شرکت می کند و این مهم افتخار بزرگی برای کشور و این رشته ورزشی محسوب می شود.

شفیع افزود: هم اکنون تیم هاکی کشورمان جزو 12 تیم برتر آسیا می باشد و امیدواریم امسال در مسابقات کره جنوبی شاهد افتخار آفرینی برای کشورمان باشیم.

رئیس فدراسیون هاکی با اشاره به موفقیت های کسب شده از سوی بانوان استان همدان در این رشته ورزشی بیان کرد: مدیرکل ورزش و جوانان همدان منشاء خیر در هاکی کشور بوده و نخستین کمپ هاکی ایران در گچساران به همت وی بنا شد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان