آخرین اخبار

9. ارديبهشت 1393 - 8:39   |   کد مطلب: 13013
تیم شهرداری همدان به رقابت های فصل آینده لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور صعود کرد.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهدای شهرداری همدان در این باره گفت: در گروه چهارم رقابت های مرحله پایانی لیگ منطقه ای این مسابقات که به میزبانی اردبیل و با حضور تیم های کادوس ماسال، شهرداری اردبیل، شهرداری همدان و شهرداری کامیاران برگزار شد، تیم شهرداری همدان با قهرمانی در این گروه به صورت مستقیم به لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور صعود کرد.

پیمان صادقیˈافزود: در آخرین روز از این رقابت ها ساعاتی قبل تیم شهرداری همدان به مصاف شهرداری اردبیل صدرنشین این گروه رفت و به پیروزی پرگل رسید.

وی اضافه کرد: در این دیدار جذاب تیم شهرداری همدان توانست مقابل شهرداری اردبیل میزبان مسابقات چهار بر یک به برتری دست یابد تا با کسب هفت امتیاز ضمن کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها، به صورت مستقیم راهی رقابت های لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور شود.

صادقی اظهار داشت: شایان یوسفی در دقیقه 10، محمدرضا اوجاقی در دقیقه 18 و مهدی شیرانی فکور در دقایق 60 و 75 گل های تیم شهرداری همدان در این دیدار را به ثمر رساندند.

وی خاطرنشان کرد: در نخستین روز این رقابت ها تیم نوجوانان شهرداری همدان دو بر یک شهرداری کامیاران را از پیش رو برداشت و در روز دوم نیز مقابل شهرداری ماسال بدون گل به تساوی دست یافت.

صادقی یادآور شد: این تیم را مصطفی والایی سرمربی، با سرپرستی و مربیگری علیرضا شریفی هدایت کردند.

وی افزود: احمدرضا اصلانی، امیر حسین پور قاسمی، محمد شریفی، فرید حق شناس، شایان یوسفی فرید، احسان ترابی، محمدمهدی صوفی، محمدحسن صوفی، امین زارع، امیررضا شاه حسینی، محمد کرمیان فرد، مهدی شیرانی فکور، مهدی نازیان، عارف جمشیدی، محمدمهدی احمدی، محمدرضا اجاقی، علی عسگری، علیرضا طلایی شعار، محمدرضا خدابنده لو، . حسن بتویی، علی درجزینی، مهدی ترکمن، علیرضا حمیدی، سید امین ناصرالدین، محمدرضا فدایی قادر، احمد سلمانی و عرفان حاتمی زارع ترکیب تیم شهرداری همدان در این دوره از رقابت ها را تشکیل دادند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان