آخرین اخبار

14. ارديبهشت 1393 - 11:39   |   کد مطلب: 13171
جوشش آب از تنه یک درخت غیر مثمر در پارک مثلثی وسط خیابان فلسطین همدان سوژه بسیاری از شهروندان شد به طوریکه تراکم جمعیت و توقف خودروها برای دیدن این صحنه برای ساعاتی باعث ترافیک شد.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا جاری شدن آب از تنه این درخت کهنسال احتمالا در اثر ترکیدگی لوله انتقال آب شهری همدان است ولی به دلیل غیر طبیعی بودن آن و بیرون زدن از تنه درخت برای مرم عجیب و جالب توجه است.

این بیرون زدگی آب که به گفته شهروندان همدانی از روز شنبه در این مکان آغاز شده است عده زیادی از مردم را به گرد این درخت جمع کرد به طوریکه برخی آن را یک امر غیر طبیعی و حتی مقدس دانستند.

بیشتر افرادی که در این مکان تجمع کرده اند با بطری های مختلف این آب را به نشانه تقدس و تبرک به منازل خود منتقل کرده و برخی نیز با شستشوی سر و روی خود به دنبال استفاده از اجر معنوی از این درخت هستند.

چند نفر از افراد مسن نیز که شاهد این صحنه بودند این آب را نشات گرفته از آب چشمه ای قدیمی در این منطقه می دانند که باعث آبادانی و سرسبزی زیادی در این منطقه شده است.

یکی از کارکنان شهرداری همدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا این موضوع را نشات گرفته از ترکیدگی لوله ذکر کرد و گفت : قطعا هیچ چیز دیگری غیر از این نیست و شهروندان باید از انجام اقدامات خرافاتی پرهیز کنند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان