آخرین اخبار

17. ارديبهشت 1393 - 22:26   |   کد مطلب: 13245
مسئول کتابخانه رضی آرتیمانی تویسرکان گفت: یک خیر تویسرکانی کتاب های نفیسی به ارزش ریالی 10 میلیون ریال به کتابخانه های عمومی شهرستان تویسرکان اهدا کرد.

مجید ربیعی در گفتگو با خبرنگار رودآور، اظهار کرد: ابوالقاسم شیخ الملوکی خیرنیک اندیش تویسرکانی با بهره گیری از مشاوره کتابداران در زمینه خرید تازه های کتاب با عناوین مختلف، در یک اقدام فرهنگی کتاب های نفیسی با ارزش ریالی 10 میلیون ریال خریداری و دراختیار کتابخانه عمومی تویسرکان قرار داد.

وی با بیان اینکه شیخ الملوکی عضو انجمن خیرین کتابخانه ساز تویسرکان است، افزود: ابراهیم عابدی با 70 جلد کتاب و علیرضا حقیقت دیگر اعضاء انجمن خیرین کتابخانه ساز تویسرکان نیز با 20 جلد کتاب از اهداء کنندگان کتاب در هفته اخیر درتویسرکان هستند.

مسئول کتابخانه رضی آرتیمانی تویسرکان ابراز کرد: مردم از جمله خیرین با اهدای کتاب های مفید گام مؤثری در مسیر غنی سازی فرهنگی فضاهای کتابخانه ای برداشتند.

ربیعی با تجلیل از اقدام شیخ الملوکی برای گرفتن مشورت در تهیه و خرید کتاب، ابراز کرد: افرادی خیر که تمایل به خرید کتاب برای کتابخانه دارند، می توانند با استفاده از مشورت کتابداران و نیازمندی های هر کتابخانه به اهداء کتاب های مفید، متناسب با آن منطقه اقدام کنند.

وی اهداء کتاب توسط خیرین فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و اهدای دانایی را در رشد و بالندگی افکار مثبت جامعه مؤثر دانست و افزود: یکی از بزرگترین سرمایه‌های معنوی کتابخانه‌های عمومی هستند و افراد خیر می توانند در غنيی سازی منابع كتابخانه‌های عمومی شهر در امر توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی سهیم شوند.

مسئول کتابخانه رضی آرتیمانی تویسرکان با بیان اینکه امروزه منابع مالی به تنهايی نمی تواند موجب توسعه يافتگی شود، عنوان کرد: همیشه ملت هایی که از طریق دانش به سمت توسعه یافتگی حرکت کرده اند، ملت هایی پیشتاز و پیشرو بوده اند و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از عواملی است که سبب پویایی افکار و اندیشه های هر ملتی می شود.

ربیعی افزود: بی تردید نقش كتاب و مطالعه در ارتقای بينش فردی و اجتماعی هر جامعه ای نقشی انكار ناپذير است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان