آخرین اخبار

18. ارديبهشت 1393 - 9:17   |   کد مطلب: 13249
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی تویسرکان از راه اندازی دومین ایستگاه مطالعه در بخش همودیالیز بیمارستان ولیعصر(عج) تویسرکان خبر داد.

زری بیات در گفت و گو با خبرنگار رودآور با بیان اینکه اولین ایستگاه مطالعه سال گذشته در شهرداری تویسرکان افتتاح شد، اظهار کرد: به کوشش این نهاد و مسئولان مرکز بهداشت تویسرکان دومین ایستگاه مطالعه نیز در بخش همودیالیز بیمارستان ولیعصر (عج) این شهرستان با 15 عنوان کتاب راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه طرح ایستگاه های مطالعه یکی از اقدامات مهم نهاد کتابخانه های عمومی کشور در جهت گسترش مطالعه مفید در جامعه است، ابراز کرد: وظیفه مسئولان و اندیشمندان است که با روش های نوین، فرهنگ مطالعه کتاب را در جوانان پرورش دهند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی تویسرکان افزود: ایستگاه مطالعاتی یکی از طرح های نهضت مطالعه در شهرستان تویسرکان است که برای جلوگیری از اتلاف وقت و ایجاد انگیزه برای شهروندان راه اندازی شده است.

بیات اجرای این طرح را در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی مثبت ارزیابی کرد و گفت: ضرورت دارد در راستای ایجاد انگیزه و افزایش فرهنگ مطالعه،  ایستگاه مطالعاتی دیگری نیز در ادارات مختلف راه اندازی شود.

وی با اشاره به کتاب های ایستگاه های مطالعه عنوان کرد: در حال حاضر به دلیل وجود مشکلات، مردم زمانی برای مطالعه ندارند پس بهتر است از کتاب هایی کم حجم و جذاب در این ایستگاه های مطالعاتی استفاده شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی تویسرکان به اهمیت ویژه مطالعه در فرهنگ عمومی جامعه نیز اشاره و ابراز کرد: مطالعه باید از کودکی و درون خانواده و مدرسه آغاز شود.

بیات افزود: باتوجه به ضرورت ارتقای سطح مطالعه مفید و پیشبرد فرهنگ مطالعه در این شهرستان تدوین راهکارهای مناسب ضروری است که ایستگاه مطالعه یکی از راهکارهای مناسب برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

 

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان