آخرین اخبار

20. ارديبهشت 1393 - 8:43   |   کد مطلب: 13275
برخی خبرنگاران غیر محلی در اطلاع رسانی همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی تویسرکان دچار دست پاچگی شدند، به گونه ای که واقعیت ها را ندیدند.

به گزارش رودآور خبرنگاران غیر بومی برخی خبرگزاری هابه جای پوشش کامل اخبار مرتبط و صحیح همایش پیاده روی و ارائه تصاویر گسترده از حضور پر شور مردم تویسرکان دچار ست پاچگی شدند.

ابتدا یکی از خبرگزاری ها از "حضور چند صدهزار نفری" تویسرکانی در این همایش خبر داد که با توجه سرشماری سال 90 تویسرکان مبنی بر اینکه جمعیت تویسرکان در حدود 106 تا 136 هزار نفر می باشد در تناقض است.

در ادامه باید گفت گویا برخی از این خبرنگاران در جریان نیستند که در انجام فعالیت های ورزشی باید از لباس های ورزشی مناسب استفاده کرد و با بیان این مطلب که "حضور مسئولان مدعو با لباس‌های ورزشی در این مراسم جالب توجه بود" از پوشیدن لباس مناسب ورزش مسئولان تعجب بسیار و آن را در خبرهای خود ذکر کردند.

آیا می شود در همایش پیاده روی با کت و شلوار بیایند که این خبرنگار از لباس پوشیدن مسئولان تویسرکانی تعجب کرده بود.

یکی از خبرگزاری ها که همیشه از تعداد زیاد بنرهای همایش‌ها و خوش آمدگویی ها گله مند است در گزارشی از همایش بزرگ پیاده روی تویسرکان با تغییر تفکری 180 درجه ای از تعداد کم بنرهای خوش آمد گویی در تویسرکان نیز تعجب کرده و خبرهایی بوداری نوشته بود.

استفاده کم از بنر با توجه به هزینه و مدیریت منابع مالی شهرستان نشان دهنده عمق فرهنگ بالای مردم و مسئولان این شهر است و جای تعجب ندارد.

‫ عکاس یکی از خبرگزاری ها نیز به جای پرداختن به استقبال خوب مردم تویسرکان از همایش، تصاویری از دو سکه در دستان پیرمردی گرفته بود.آیا با وجود آن همه سوژه جالب و بی نظیر از استقبال تویسرکانی از همایش، سوژه ای دیگری در دست نداشت؟!!

و برخی مطالب دیگر که شاید در خور شأن مردم فهمیم تویسرکان نبود.

‫امید است در آینده اگر خبرنگاران غیربومی به شهرستان تویسرکان سفر می کنند واقعیت ها را گزارش دهند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان