آخرین اخبار

20. ارديبهشت 1393 - 15:32   |   کد مطلب: 13294
سرمربی سابق تیم ملی هاکی ایران:
هاکی همدان با خلاء استعدادیابی مواجه است
سرمربی سابق تیم ملی هاکی از رکود این ورزش در همدان خبر داد و گفت: هاکی همدان با خلاء پشتوانه سازی و استعدایابی روبرو است و این عامل ضعف این هیئت در سالیان گذشته بوده است.

به گزارش رودآورمحمود کوثری‌فرد اظهار کرد: از وقتی که پول وارد هاکی استان شد هاکی همدان رو به به افول گذاشت به طوری که تیم همدان از جایگاه برتر کشور تنزل پیدا کرد.

وی گفت: در دهه 70 و 80 بیشتر شاکله تیم ملی را همدانی ها تشکیل می دادند به طوری که به تیم همدان تیم ملی گفته می شد ولی در حال حاضر تنها یک نفر در اردوی تیم ملی از همدان حضور دارد.

پیشکسوت هاکی استان با بیان اینکه هاکی همدان دیگر آن صلابت گذشته را ندارد، گفت: زمانی همه تیم‌ها آرزو داشتند که با همدان همگروه نشوند، اما در حال حاضر یکی از شانس‌های هر تیم برای کسب عنوان قهرمانی، همگروه شدن با همدان است.

وی درباره هاکی استان در گذشته بیان کرد: هاکی همدان در گذشته‌های نه چندان دور یکی از قطب‌های اصلی کشور به شمار می‌رفت؛ زیرا توانستیم از دهه 50  ده‌ها قهرمانی کشوری و بین المللی را در رده های مختلف سنی به دست آوریم.

کوثری‌فرد در رابطه با مشکلات عدیده هاکی همدان در بخش آقایان اظهار کرد: هاکی همدان دارای استعداد‌های خوبی در سطح استان است اما اعضا و مربیان هیئت نتوانسته اند به خوبی این استعداد ها را کشف و شکوفا کنند.

وی اظهار کرد: روزگاری من به عنوان معلم ورزش بهترین افراد را جذب هاکی می کردم به طوری که سالن ابن سینا پر از بازیکن مستعد می شد ولی امروز هاکی همدان تنها به چند نفر محدود در سنین پایه خلاصه شده است.

پیشکسوت هاکی استان گفت: اگر بتوانیم دوباره استعدادها را جذب هاکی کنیم و از مربیان با دانش استفاده کنیم به طور یقین هاکی همدان تا 2 سال دیگر دوباره به روز‌های اوج گذشته خود بر می‌گردد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان