آخرین اخبار

21. ارديبهشت 1393 - 1:24   |   کد مطلب: 13297
مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: فدراسیون جهانی فوتبال (FIFA) در نامه ای به این باشگاه مهلت چهار روزه ای را برای پرداخت بدهی شش میلیارد ریالی به دو بازیکن سابق پاس تعیین کرد.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، بهرام یدی افزود: ˈساشا کلونیجاˈ و ˈاکمل هلماتوفˈ دو بازیکن خارجی این تیم در گذشته بوده اند که اکنون به ترتیب چهار و دو میلیارد ریال ز این باشگاه طلب دارند.

وی اضافه کرد: فدراسیون جهانی فوتبال فیفا پیش از این نیز نامه ای مبنی بر پرداخت طلب این بازیکنان ارسال کرده بود که مورد توجه قرار نگرفت و اکنون محکوم به پرداخت این بدهی با 10 درصد جریمه هستیم.

یدی بیان داشت: مقر فیفا امروز و فردا تعطیل است و با توجه به تعطیلی رسمی روز سه شنبه باید تا روز دوشنبه ضمن تامین بدهی ساشا کلونیجا به صورت دلار، این مبلغ را همراه با جریمه تعیین شده به حساب او واریز کنیم.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان تاکید کرد: بدهی کلونیجا باید تا روز تعیین شده پرداخت شود در غیراینصورت طبق هشدار فیفا شش امتیاز از تیم پاس در چارچوب رقابت های لیگ دسته یک کم می شود و با این شرایط به لیگ دسته دو سقوط می کنیم.

وی اظهار داشت: همچنین بعد از پرداخت بدهی معوقه کلونجیا باید طلب اکمل هلماتوف بازیکن ازبکستانی را پرداخت کنیم که هر دو بازیکن یاد شده چند سال قبل در تیم پاس عضویت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: ˈوینکو بگوویچˈ سرمربی سابق پاس نیز دیگر خارجی طلبکار از این تیم است که او نیز چیزی حدود یک میلیارد و 800 میلیون ریال طلب دارد و باید قبل از اخطار فیفا پرداخت شود.

وی با انتقاد از پرداخت نکردن مطالبات بازیکنان که منجر به انباشته شدن غیرمتعارف بدهی های میلیونی این باشگاه شده است، یادآور شد: در دوره جدید مدیریت تیم پاس سعی داریم در پرداخت مطالبات بازیکنان و کادر فنی سازماندهی مناسبی داشته باشیم.

ساشا کلونیجا از صربستان و اکمل هلماتوف اهل کشور ازبکستان در زمان مدیریت ˈکریم ملاحیˈ در پاس به عضویت این تیم درآمدند.

هر دو بازیکن دو فصل برای تیم پاس به میدان رفته اند و حالا پس از چهار سال باید بدهی این بازیکنان خارجی همراه با جریمه تعیین شده فیفا پرداخت شود.

تیم پاس همدان هم اکنون در لیگ دسته یک فوتبال کشور حضور دارد و گفته می شود بدهی این تیم به بازیکنان، مربیان و سایر دست اندرکاران از ادوار گذشته بیش از 50 میلیارد ریال است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان