آخرین اخبار

22. ارديبهشت 1393 - 10:00   |   کد مطلب: 13328
نفرات برتر مسابقات پرش با اسب گرامیداشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر تحت عنوان جام ˈهلال امیدˈ همدان روز یکشنبه با برگزاری یکدوره مسابقه در باشگاه سوارکاری ابن سینای شهر همدان شناخته شدند.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، رییس هیات سوارکاری استان همدان دوشنبه در این باره گفت: براساس تقویم ورزشی هیات سوارکاری استان همدان و باحضور چشمگیر خانواده ها و تماشاگران رقابت های پرش با اسب این هفته با شرکت 51 سوارکار از باشگاههای ایثار ، آذرخش ، شبدیز ، اکباتان و ابن سینا در رده های اسب مبتدی، سوار مبتدی و رده های E و D زیر 16 سال و رده بالای 18 سال برگزار شد.

سیدˈوحید برقعیˈ افزود: در پایان رقابتهای رده (D1) رضا شکری با اسب سناتور و وحدت کاظمی با اسب فایتر هر دو ازباشگاه ابن سینا به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کردند و رضا خشی با اسب خرم از باشگاه سوارکاری اکباتان بهترین فرصت برای کسب مقام اول را از دست داد تا با چهار خطا در جایگاه سوم قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در رده زیر 16 سال نیز آیدین حمیدی پسند با اسب سزاربه مقام اول رسید و کیانا احمدی با اسب نانی در جایگاه دوم قرار گرفت.

برقعی اظهار داشت: همچنین در رده سوار مبتدی امیرحسین احمدی ثابت، نگین فتحی مهر، ستاره رصاف و امید یگانه پرست و در رده E علی بخشی و علی رابطی مطابق مقررات ملی رده بندی و گواهی دریافت کردند.

وی یادآور شد: در پایان این رقابت ها به نفرات برتر جوایز ارزنده نقدی اعطا شد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان