آخرین اخبار

28. ارديبهشت 1393 - 7:37   |   کد مطلب: 13465
تخریب پل دره چولی در جنوب روستای باباپیر تویسرکان خطرساز شده و توجه مسئولان برای بازسازی این پل خواسته اهالی این روستا است.
به گزارش رودآور بیش از 50 سال است که توسط فرد خیری به نام مرحوم علی اکبر بختیاری یک حلقه پل ضروری و لازم در دره چولی در جاده خاکی جنوب باباپیر به شهرستای تویسرکان و روستای کلنجان ساخته شده است.
 تا کنون این پل بخشی از نیازهای مردم  این منطقه را برطرف کرده، اما هم اکنون به علت فرسودگی و استفاده 50 ساله و عدم مرمت آن در حال تخریب شدن است و بخشی از آن طبق تصویر ذیل شکسته شده و نیاز است که این پل مرمت و باز سازی شود.
در گفت و گوی خبرنگار رودآور با مردم این روستا، خواسته و انتظار اهالی روستای باباپیر این است که نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت، مسئولان راه و شهرسازی استان و فرمانداری شهرستان تویسرکان، مدیریت برنامه ریزی استان و استاندار نسبت به تخصیص اعتبار در راستای بازسازی آن اقدامات لازم را انجام دهند تا اسباب خوشحالی ساکنان این منطقه فراهم شود.
به گفته اهالی روستا ضرورت دارد تا حادثه و خطرات جانی و مالی برای کسانی که از روی این پل عبور می کنند رخ نداده است، پل مذکور هرچه سریعتر بازسازی شود.
رودآور امیدوار است مسئولان ذی ربط به خواسته مردم شریف این روستا توجه لازم را داشته باشند.
پل بابپیر تویسرکان[(000762)17-21-28]
پل بابپیر تویسرکان[(000041)17-24-31]
56
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان