آخرین اخبار

30. ارديبهشت 1393 - 17:10   |   کد مطلب: 13487
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: اراضی ۴۶ هکتاری قلندرسیاه که ظرفیت مناسبی برای احداث پارک بزرگ تویسرکان را دارد.

به گزارش رودآور محمدمهدی مفتح با تأکید بر لزوم همگرایی مسئولان شهری در احداث پارک بزرگ تفریحی تویسرکان، اظهار کرد: امیدواریم با هم افزایی مجموعه های فرهنگی و شهرداری شهر بتوانیم زمینه اجرایی شدن این مجموعه تفریحی را آغاز کنیم و از اراضی ۴۶ هکتاری قلندرسیاه که ظرفیت مناسبی برای اجرای این مجموعه دارد نیز بتوان بهره برداری لازم را صورت دهیم.

وی تصریح کرد: دیدگاه ما به این اراضی، دیدگاه فرهنگی تفریحی است و تلاش ها را برای ایجاد کاربری فعالیت های مذهبی و فرهنگی را نیز اعمال می کنیم.

نماینده مردم تویسرکان با اشاره به قول مساعد استاندار در احداث پارک بزرگ تفریحی تویسرکان، از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در بخش احداث شهربازی و فضاهای سرگرمی این پارک دعوت کرد تا در این موقعیت ویژه و در بخش ایجاد شهربازی و فضاهای سرگرمی سرمایه گذاری کنند.

مفتح گفت: اراده همه مسئولان بر حمایت از سرمایه گذاران قرار دارد و اطمینان دارم پتانسیل های شهرستان توانایی بازگشت سرمایه و سودآوری این عزیزان را خواهد داشت.

وی افزود: تویسرکان علیرغم برخورداری از طبیعت بکر و کم نظیر و نیز تمرکز جمعیت مناسب در فضاهای شهری و روستایی، از مزیت وجود یک پارک مناسب و محیط تفریحی بی بهره مانده است.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت ابراز کرد: از درک و هوشمندی استاندار فهیم همدان از این موضوع و قول احداث یک پارک بزرگ در تویسرکان تقدیر می کنم و همه تلاش خود را برای اجرایی شدن این دستور استاندار به کار خواهم بست.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان