آخرین اخبار

2. خرداد 1393 - 9:16   |   کد مطلب: 13533
استاندار همدان ارادت خود نسبت به تیم پرسپولیس را بیان کرد .

به گزارش رودآور به نقل از همدان ورزش ؛ محمدناصر نیکبخت پیش از ظهر امروز در شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌سازکه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی  و تنی چند از اعضای هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس برگزار شد  گفت  :  تیم محبوب من پرسپولیس است و تنها زمانی که دو تیم پاس و پرسپولیس با هم بازی داشتند دوست داشتم پاس برنده میدان باشد .

 استاندار با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» اظهار داشت: خیران مدرسه‌ساز افراد صاحب همتی هستند که توانستند در تحقق شعار سال کمک کنند.

نیکبخت با بیان اینکه خیران با همت، ایمان و اعتقاد خود عامل توسعه جامعه شده‌اند، گفت: آنها از این راه بهترین اندوخته را برای آخرت خود جمع کرده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری همایش سرمایه‌گذاری در استان تصریح کرد: همایش سرمایه‌گذاری بعد از ماه مبارک رمضان و در راستای توسعه سرمایه‌گذاری استان برگزار می‌شود.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه همدان به لحاظ گردشگری بستر بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری دارد، یادآور شد: استان همدان آماده‌ترین و شایسته‌ترین استان به لحاظ سرمایه‌گذاری است چرا که به لحاظ شرایط آب و هوایی و اقلیمی دارای چهار فصل مناسب است.

وی افزود: خیران مدرسه‌سازی که علاقه‌مند به ورود به عرصه سرمایه‌گذاری در استان هستند اسامی خود را در اختیار مدیرکل آموزش و پرورش قرار دهند تا آن‌ها را به این همایش دعوت کنیم.

نیکبخت در پایان سخنانش با بیان اینکه استان همدان دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است، افزود: نیازمند ورود بخش خصوصی هستیم تا در راستای سرمایه‌گذاری و توسعه حرکت کنیم.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان