آخرین اخبار

3. خرداد 1393 - 23:48   |   کد مطلب: 13606
اولین جلسه هیات مدیره باشگاه پاس همدان بعد از انتخاب یدی به عنوان مدیرعامل، روز گذشته با حضور استاندار همدان و مدیرکل ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش رودآوربه نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)_ "محمد ناصر نیکبخت" رئیس هیات مدیره پاس در این نشست گفت: با توجه به تحریم های موجود، تمام تیم های کشور دچار مشکلات مالی هستند و این مشکلات حتی به طرحهای عمرانی کشور نیز رسیده است، اما باشگاه پاس همدان در نظر دارد با برنامه ریزی اصولی و مدیریت زمان بدهی های ادوار گذشته را تسویه کند که این امر نیازمند صبر و همکاری بازیکنان و سایر طلبکاران پاس است.

بهرام یدی مدیرعامل پاس هم تصریح کرد: تمام تیم های حاضر در لیگ یک برای صعود به لیگ برتر برنامه ریزی می کنند و پاس هم با این هدف امسال وارد رقابت ها خواهد شد، ولی این امر مستلزم وفاق و همدلی در بین مجموعه های باشگاه، پیشکسوتان فوتبال، هوادارن خونگرم، اصحاب رسانه و در یک کلام استان همدان است و با این وفاق می توان در این رقابت سنگین برای صعود به لیگ برتر موفق بود.

به گزارش ایسنا؛ در این جلسه یدی چهار گزینه برای سرمربیگری پاس همدان به هیات مدیره معرفی کرد که بعد از بحث و تبادل نظر در مورد آنان و آنالیز برنامه ها و همچنین رزومه کاری این چهار مربی، دو گزینه از بین گزینه ها حذف و اولویت بین دو گزینه باقی مانده تقسیم بندی شد.

همچنین در این جلسه مقرر شد مدیرعامل پاس با دو گزینه مورد نظر وارد مذاکره شده و تا ده روز آینده نسبت به معرفی سرمربی پاس همدان اقدام کند تا فصل نقل و انتقالات با نظارت و حضور سرمربی جدید تیم آغاز شود.

در این دیدار طرح های اقتصادی و درآمدزایی یدی مورد تایید و حمایت استاندار قرار گرفت.

یدی در پایان این نشست اظهار کرد: برنامه ریزی برای تسویه بدهی های گذشته پاس در دفتر باشگاه آغاز شده است و با برنامه ریزی که انجام خواهد شد به طور متناوب با طلبکاران وارد مذاکره خواهیم شد. از بازیکنان، مربیان و بازاریان تقاضامندم با صبر و شکیبایی خود به ما فرصت بدهند تا مشکلات مالی را رفع کنیم.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان