آخرین اخبار

8. خرداد 1393 - 20:18   |   کد مطلب: 13708
اسامی نفرات شرکت کننده در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد اعلام شد که میثم مصطفی جوکار و جمال میرزایی کار دشواری در این رقابت ها پیش رو دارند.

به گزارش رودآور به نقل از تسنیم، مرحله نهایی رقابت‌‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی روزهای 29 و 30 خردادماه در سالن شهید بابایی شهرستان قزوین برگزار می شود.

فدراسیون کشتی اسامی نفرات شرکت کننده در این مسابقات را اعلام کرد که از همدان تنها نام جمال میرزایی و میثم مصطفی جوکار در اوزان 86 و 97 کیلوگرم به چشم می خورد.

در  86 کیلوگرم جوکار برای تصاحب دوبنده تیم ملی باید با احسان لشگری محمدجواد ابراهیمی، محمدحسین محمدیان، جلال زمان احسان امینی سعید ریاحی مجتبی ضیایی علیرضا سالاروند مسعود مددی و علیرضا کریمی رقابت کند و به مظر می رسد رقیب سرخت جوکار در این وزن احسان لشگری نفر سوم المپیک است.

البته جوکار این روزها بسیار آماده به نظر می رسد و پس از قهرمانی در مسابقات آسیایی عزم خود برای تصاحب دوبنده تیم ملی در بازیهای آسیایی و مسابقات جهانی جزم کرده است.

جمال میرزایی دیگر کشتی گیر استان که سابقه قهرمانی در بازی های آسیایی گوانگژو را در کارنامه دارد این بار برای حضور در این رقابتها در یک وزن بالاتر می خواهد کشتی بگیرد و برای تصاحب دوبنده تیم ملی در وزن 97 کیلو کاری فوق العاده سختی پیش رو دارد و باید به مصاف حریفانی چون رضا یزدانی، عباس طحان، حامد طالبی زرین کمر، سینا غنی‌زاده، سیدمحسن ابراهیمی، اباذر اسلامی سعید امیری الیاس بختیاری امیر محمدی  برود که به نظر می رسد میرزایی با حضور رضا یزدانی کار آسانی پیش ندارد.

البته میرزایی که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته پیش از این در گفتگو با تسنیم اعلام کرده بود سخت به دنباال کسب دوبنده تیم ملی در این رقابت ها است و می خواهد امسال سهم خود را از کشتی کشور بگیرد.

اما نکته بسیار قابل توجه و عجیب در این بین حضور مسعود کروند قهرمان کشتی استان در معیت تیم مرکزی است.

کمروند که در دو سال گذشته همواره با مسائل حاشیه ای روبه رو بوده است و یکبار نیز از سوی هیئت کشتی همدان با محرومیت مواجه شد امسال تصمیم گرفته برای تیم مرکزی کشتی بگیرد و به نوعی اعتراض خود را به مسئولان کشتی همدان به این شیوه ابراز کند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان