آخرین اخبار

12. خرداد 1393 - 14:21   |   کد مطلب: 13771
رئیس هیئت ورزش های همگانی همدان خبر داد
فعالیت ۲۸ کمیته و انجمن ورزشی درهیئت ورزش‌های همگانی همدان
رئیس هیئت ورزش های همگانی همدان با بیان اینکه ۲۸ کمیته و انجمن ورزشی دراین هیئت فعالیت دارند، گفت: ورزشکاران و مردم همدانی در توسعه ورزش های همگانی در کشور پیش گام هستند.

به گزارش رودآور به نقل از تسنیم، هادی سبزواری اظهار کرد: ایجاد انگیزه، برنامه ریزی مناسب و نهادینه کردن ورزش همگانی در میان خانواده ها در گسترش ورزش همگانی از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی گفت: یکی از شاخص های تاثیر گذار بر جامعه سلامت ترویج ورزش همگانی است و خوشبختانه استان همدان به لحاظ موقعیت جغرافیایی و برخورداری از طبیعت گسترده شرایط لازم را برای گسترش ورزش های عمومی دارد.

رئیس هیئت ورزش های همگانی همدان تصریح کرد: توسعه ورزش همگانی شاخص اصلی در پیشگیری بسیاری از بیماری‌ها در بین اعضای خانواده‌ها است که باید به عنوان نیاز اصلی در سبد زندگی قرار بگیرد.

وی گفت: هیات ورزش های همگانی برنامه عملیاتی سال جاری را نیز آماده کرده است و بر اساس محورها، برنامه های ماهیانه مشخص شده است.

سبزواری افزود: اعضای هیئت تلاش می کنند تا زمینه های لازم برای رشد ورزش همگانی در همدان فراهم شود تا شاهد بهبود شاخص های سلامتی در میان مردم باشیم.

وی با بیان اینکه حمایت اصلی را از ورزش همگانی باید شهرداری ها انجام دهند گفت: تجهیز پارک ها با وسایل ورزشی در شهر مشهود بوده است اما نباید به همین میزان اکتفا شود.

رئیس هیئت ورزش های همگانی همدان با بیان اینکه 28 کمیته فعال در همدان داریم ادامه داد: تمام این کمیته‌ها دارای رئیس و نائب رئیس بانوان هستند و به طور کامل فعالیت دارند.

وی با اشاره گسترش ورزش همگانی در بین بانوان نیز گفت: در راستای پیشرفت ورزش بانوان بسیار فعال عمل کرده‌ایم و در حال حاضر بیش از 20 ایستگاه ورزش‌های صبحگاهی در همدان وجود دارد که بانوان از ساعت 7 تا 8 صبح برای ورزش به این ایستگاه‌ها مراجعه می‌کنند.

وی با اشاره به جایگاه ورزش‌های همگانی در همدان  گفت: جایگاه ما در کشور و در استان جزو برترین‌ها است و هیئت ورزش‌های همگانی همدان از بازوان قدرتمند فدراسیون ورزش‌های همگانی و اداره کل ورزش و جوانان می‌باشد.

براساس آمارهای موجود در حال حاضر بیش از 20 هزار ورزشکاران سازمان یافته و بیش از 200 هزار نفر ورزشکار غیرسازمان یافته در ورزش های همگانی استان همدان فعالیت دارند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان