آخرین اخبار

25. خرداد 1393 - 8:15   |   کد مطلب: 14085
معاون پژوهش ، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش همدان گفت: اعتبار سنجی دو کتاب درسی پایه هشتم و پایه چهارم در سال تحصیلی جاری به همدان واگذار شده است.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، بهروز مهریˈ افزود: اعتبار سنجی کتاب ˈپیام های آسمانˈ در پایه هشتم و کتاب ˈمطالعات اجتماعیˈ در پایه چهارم توسط آموزش و پرورش همدان اجرا می شود.

وی اضافه کرد: نسخه خام این دو کتاب که به تازگی تالیف شده اند توسط کارشناسان، اعتبار سنجی می شود و معایب و نواقص آن توسط تیم های تخصصی مشخص می شود تا ایراد های احتمالی آن قبل از چاپ برطرف شوند.

وی اظهار داشت: اعتبار سنجی با هدف تطبیق محتوا با اصول تدوین انجام می شود تا اشکالات محتوا مشخص و در بازنگری محتوا در اختیار گروه تالیف قرار گیرد.

مهری افزود: ارزشیابی برنامه نیز در مجموع کتاب های پایه سوم ابتدایی و پایه هفتم که اولین سال اجرای آن در سال تحصیلی گذشته بود، توسط کارشناسان انجام می شود.

وی اظهار داشت: در ارزشیابی برنامه ، کتاب های جدید ˈفرهنگ و هنرˈ و ˈزبانˈ در پایه هفتم توسط استان همدان بررسی می شوند.

وی اضافه کرد: در این ارزشیابی مشخص خواهد شد که هدف های آموزشی پیش بینی شده تا چه میزان محقق شده است.

آموزش و پرورش استان همدان از سال 91 که اعتبار سنجی کتاب های درسی در دستور کار قرار گرفت با در نظر گرفتن کتاب های فنی و حرفه ای و کار دانش در مجموع 45 عنوان کتاب را اعتبار سنجی و ارزشیابی برنامه کرده است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان