آخرین اخبار

4. تير 1393 - 5:59   |   کد مطلب: 14199
رئیس هیئت اسکی استان همدان گفت: شهریورماه امسال همدان میزبان مسابقات چهارجانبه اسکی چمن خواهد بود.

به گزارش رودآور به نقل از مهر، کاظم عرب با بیان اینکه پیست اسکی چمن همدان یکی از پیست های استاندارد کشور است، اظهار داشت: این پیست به تایید فدراسیون جهانی نیز رسیده است.

رئیس هیئت اسکی استان همدان با اشاره به اینکه پیست اسکی همدان دارای 600 متر طول است، افزود: در حال حاضر این پیست اسکی با داشتن هتل مجهز، دستگاه بالابر و طبیعت بکری که دارد پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است.

وی با بیان اینکه از برنامه های هیئت اسکی همدان میزبانی مسابقات است، گفت: میزبانی مسابقات نقش موثری در پیشرفت اسکی استان و معرفی آن در کشور و حتی جهان دارد.

عرب اضافه کرد: در همین راستا همدان در شهریورماه امسال میزبان مسابقات چهارجانبه اسکی چمن خواهد بود.

رئیس هیئت اسکی استان همدان با اشاره به برگزاری کلاس های مختلف، عنوان داشت: از دیگر برنامه های هیئت اسکی برگزاری کلاس های مربیگری و ارتقا آن است بطوری که سال گذشته بالاترین آمار برگزاری کلاس و آموزش را در کشور داشتیم.

وی در ادامه گفت: همچنین استعدایابی از دیگر اهداف مهم هیئت در توسعه اسکی این استان است.

عرب ابراز داشت: هیئت اسکی همدان در سال گذشته با همکاری آموزش و پرورش 181 دانش آموز را تحت آموزش قرار داد که در این راستا می توانیم در آینده با حضور این ورزشکاران شاهد رشد و قهرمانی اسکی استان در کشور باشیم.

رئیس هیئت اسکی استان همدان با بیان اینکه خوشبختانه همکاری خوبی بین هیئت اسکی و آموزش و پرورش استان وجود دارد و امسال نیز قطعا این روند ادامه خواهد داشت، اذعان داشت: باید برای توسعه این ورزش تلاش کرد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان