آخرین اخبار

8. تير 1393 - 11:30   |   کد مطلب: 14225
رییس هیات اسکیت همدان گفت: مربی تیم اسکیت هاکی همدان از سوی فدراسیون به عنوان سرمربی تیم ملی کشور منصوب شد.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، سعید عبدالله زادهˈافزود: ˈمازیار قربانیˈ مربی تیم اسکیت هاکی همدان که در سه سال گذشته همراه با این تیم عملکرد بسیار خوبی در رقابت های باشگاهی کشور داشت طبق تصمیم فدراسیون به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد.

وی اضافه کرد: مازیار قربانی هم اکنون سومین سال هدایت تیم اسکیت هاکی استان همدان را پشت سر می گذارند که ثمره این حضور کسب مقام اول لیگ برتر باشگاه های کشور و کسب مجوز حضور در مسابقات آسیایی برای تیم همدان بود.

وی خاطرنشان کرد: قربانی پس از 10 سال حضور در تیم ملی اسکیت هاکی کشور، در کسوت مربی در همدان فعالیت داشت و اکنون نیز تجربه و توان فنی وی به سود تیم ملی کشورمان خواهد بود.

رییس هیات اسکیت همدان یادآور شد: منافع ملی به هر حال مهمتر از نیازهای اسکیت استان همدان است و برهمین اساس افتخار می کنیم که سرمربی تیم اسکیت هاکی همدان باوجود اینکه به بودن وی در استان نیاز داشتیم، از هم اکنون در خدمت تیم ملی خواهد بود.

همدان در سه سال گذشته در رشته هاکی اسکیت توانسته جایگاه خوبی در کشور پیدا کند به گونه ای که هم اینک یکصد ورزشکار حرفه ای در این رشته ورزشی همدان فعالیت دارند.

ˈمازیار قربانیˈ فصل قبل توانست اسکیت هاکی همدان را در لیگ برتر کشور قهرمان کند و برای نخستین بار این استان جواز حضور در جام باشگاه های آسیا را کسب کرد اما به دلیل مشکلات مالی نتوانست در این پیکارها شرکت کند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان