آخرین اخبار

25. تير 1393 - 12:49   |   کد مطلب: 14498
اعضای کادر فنی تیم فوتبال پاس همدان برای حضور در فصل جدید رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور معرفی شدند.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: ˈداوود مهابادیˈ به عنوان سرمربی، ˈعلی اکبر پورمسلمیˈ و سید ˈنوید گلبوییˈ نیز به عنوان مربیان تیم پاس در این فصل رقابت های لیگ دسته یک حضور خواهند داشت.

ˈبهرام یدیˈ افزود: ˈمحمد محسن دوستˈ نیز به عنوان مربی دروازه بان ها و ˈابراهیم محمودیˈ سرپرستی تیم را برعهده خواهند داشت.

وی اضافه کرد: اعضای کادر فنی تیم پاس همدان از روز سه شنبه هفته جاری فعالیت رسمی خود را با برگزاری برنامه تست گیری از بازیکنان بومی همدان آغاز کردند.

یدی خاطرنشان کرد: داوود مهابادی با پیشنهاد مدیرعاملی به هیات مدیره و در نهایت موافقت اعضا به عنوان سرمربی تیم منصوب شد و سایر اعضای کادر فنی نیز با نظر شخص سرمربی انتخاب شدند.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان یادآور شد: تمرین اصلی تیم قرار است پس از عید فطر در شهر همدان آغاز شود و در صورت صلاحدید کادر فنی اردوهای تمرینی مختلف قبل از شروع رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور تدارک خواهیم داد.

وی اظهار داشت: هم اکنون در حال مذاکره با یکی از مربیان مطرح بدنسازی دنیا هستیم و اگر به توافق نهایی برسیم او نیز طی هفته های آینده به ترکیب تیم اضافه خواهد شد.

یدی با تاکید بر تشکیل کمیته فنی و دعوت از صاحب نظران بزرگ فوتبال در این تشکیلات گفت: کمیته فنی یکی از برنامه های مهم باشگاه است که قطعا در فصل جاری با ترکیبی از نفرات شناخته شده و صاحبنظر تشکیل خواهد شد.

وی با قدردانی از حمایت های صورت گرفته ˈمحمدناصر نیکبختˈ استاندار همدان و سید ˈعبدی افتخاریˈ مدیرکل ورزش و جوانان همدان در حمایت از تیم پاس گفت: برای موفقیت تیم در فصل جاری به تمامی ابزارهای مدیریتی، فنی، رسانه ای، هوادار و عوامل ایجاد زیرساخت ها نیاز داریم.

وی خاطرنشان کرد: رقابت فصل جای لیگ دسته یک بسیار متفاوت با گذشته است و تیم ها با اختصاص بودجه های کلان به دنبال صعود به لیگ برتر هستند و انتظار داریم همه مسوولان، دست اندرکاران، پیشکسوتان فوتبال، رسانه ها و هواداران در این مسیر دشوار پاس را یاری کنند تا آنچه که آرزوی مردم فوتبالدوست همدان مبنی بر صعود به لیگ برتر است، تحقق یابد.

تیم پاس همدان در سه سال گذشته برای بازگشت دوباره به لیگ برتر ناکام بوده و سال قبل نیز در آستانه سقوط به لیگ دسته دو کشور بود.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان