آخرین اخبار

5. مرداد 1393 - 18:50   |   کد مطلب: 14742
تیم ملی تاجیکستان به عنوان نخستین تیم حاضر در رقابت های فوتبال زیر14 ساله های آسیا روز یکشنبه وارد کشورمان شد و با یک دستگاه اتوبوس به شهر همدان میزبان این مسابقات سفر کرد.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، دبیر هیات فوتبال همدان گفت: تیم ملی نونهالان تاجیکستان متشکل از 35 نفر زودتر از زمان تعیین شده به همدان سفر کرده است و در این چند روز تا شروع مسابقات اردوی تمرینی خود را در شهر مریانج همدان برپا می کند.

مهدی بوجاریان افزود: زمان هماهنگ شده برای ورود تیم ها و اسکان در هتل یازدهم ماه جاری تعیین شده است و تیم ملی تاجیکستان تا قبل از عزیمت به هتل در مهمانسرای ورزش واقع در مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج مستقر می شود.

وی خاطرنشان کرد: برای هریک از تیم های اعزامی به این رقابت ها لیدر و مترجم تعیین شده است که در طول مسابقات همراه آنان خواهند بود.

هشت تیم به عنوان سرگروه های مناطق هشت گانه در این رقابت ها حضور دارند و تاجیکستان با تیم های کره جنوبی، عراق و تایلند در گروه ب حضور دارند.

تیم ملی تاجیکستان روز سه شنبه چهاردهم ماه جاری نخستین دیدار خود در این مسابقات را ساعت 15 مقابل تیم ملی تایلند در ورزشگاه شهید مفتح همدان برگزار می کند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان